Har en som får i arv jaHar dere tenkt noe på dåpsantrekk?
Har dere som går i arv?
Kjøpe nytt, få noen til å strikke/hekle?
Dåpsdress eller dåpskjole???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en som får i arv jaHar dere tenkt noe på dåpsantrekk?
Har dere som går i arv?
Vi har dåpskjole som min mamma strikket til meg når jeg skulle døpesHar dere tenkt noe på dåpsantrekk?
Har dere som går i arv?
Nja.. Har dere to biler? Eller besteforeldre som kansje kommer til å passe minsten endel sånne det ko greit å haHar man bruk for 2 bilstoler???
Fikk et spørsmål I går om jeg ville ha et til som ekstra sete, det skulle gis bort. Vet hvem som har brukt det, så sa ja. Men har tenkt litt I ettertid trenger jeg virkelig det???![]()
Har man bruk for 2 bilstoler???
Fikk et spørsmål I går om jeg ville ha et til som ekstra sete, det skulle gis bort. Vet hvem som har brukt det, så sa ja. Men har tenkt litt I ettertid trenger jeg virkelig det???![]()
Har du med eller uten dott??? Sukker eller sirup??? Poteter eller uten???Skal servere komle![]()
Så blir det kake å kansje jeg å steker noen lapper å har med til foreldrene mine![]()
Sa fin den erDa var han nok skjønn I den
![]()
kan jeg tenke meg
![]()
Rosa trekk?? Hvordan da?![]()
![]()
HeheheHar du med eller uten dott??? Sukker eller sirup??? Poteter eller uten???
Gudbedre det er sikkert 12 år siden jeg spiste det sist. Men salt kjøtt og pølsenam nam
![]()
![]()
Skal servere komle
Så blir det kake å kansje jeg å steker noen lapper å har med til foreldrene mine![]()
Hvor fant du det????Bare sånn cover utenpå...som kan vaskes liksom...så blir bilstolen plutselig rosa og ikke svart![]()
Har en som får i arv jaen som er hekklet
![]()
lekmer...Hvor fant du det????![]()
![]()
Nja.. Har dere to biler? Eller besteforeldre som kansje kommer til å passe minsten endel sånne det ko greit å havi skal ikke ha to da selv om det er tilfelle hos oss
![]()
Vi har to biler og en traktorVel, det kommer an på...
Har dere 2 biler?
Ha et i besteforeldrene sin bil?
ååhh så stasVi har dåpskjole som min mamma strikket til meg når jeg skulle døpesså MJ skal døpes I en kjole som nå har blitt ca 35 år
synes det er veldig morra at mitt barn skal døpes I samme kjole som meg
alle de jeg er tante til har blitt døpt I den, + mange av barna til mine fettere og kusiner
Har ikke bilde av kjolen på brettet
Men må sy ny underkjole til den![]()
![]()
Vi har to biler og en traktorden ene bilen er 2 seter/grønne skilt
Liten tro på at besteforeldrene kommer til å ha ho med I bil.
Dette pga sykdom, hadde ma og pa vært friske så hadde det vært noe helt annet, da hadde de ratt kidnappa hoså glade er de for at vi skal ha
Gubben kan jo ta ho med ut når han skal brøyte![]()
Sier kolerabi jeg åHehehe![]()
Jeg Har uten dott![]()
Å verken sukker eller sirup![]()
Har komle, røkt kjøtt, kjøttpølser, gulrot å kålroteller kolerabi som vi sier
![]()
Å smeltet smør![]()
![]()
Det er så godt![]()
![]()
Du må nok lage det en dag![]()
Ja vet de koster, er ei på fb som strikker eller hekler ligger på ca 1000 pr kjole.Lurer på å bestille av en som hekler dåpskjoler...men det koster litt da...hmm