Skravletråd

Og tror jeg dør litt av mannen...viste han klesstativet skikkelig og han bare sååå søt ...det må vi jo ha...Plutselig dret han i prisen haha...Jeg har sett perlekleshengere begynner han vettu:P haha..

Pleier få det som jeg vil!!!:D

Han sa også at fint matriale til å lage en egen ville uansett nærme seg den prisen.
Hehehehehe så bra :D :D

Sambo syntes å jeg maste mye før.. Men etter han fikk se resultatet av det . Så fikk pipa en annen lyd å han er å med å maser på rutinene :p

Men så har vi en med ADHD . Å det endte med ett sånn sinne anfall der jeg måtte holde ungen fast for at han ikke skulle skade seg selv.
Det er kunn når alt rundt han sklir ut å heldigvis over 1 år siden..

Edit: altså holde rundt han ikke i han :) holder i meg selv på en måte :) men det roer han å fort ned med trygg nær kontakt :)
Men heldigvis så har vi ikke slike mere :)
Ja de har godt av å se hvordan det blir når de ikke følger rutiner. Men mannen skjønner vel ikke helt at det har en sammenheng alltid, iallfall så mener han fortsatt at man ikke bare kan tenke på når barna må sove og spise osv. Så jeg blir litt sprø av og til, for jeg er SÅ uenig:P hehe
Huff, det hørtes ikke noe ålreit ut. Godt det ikke skjer ofte. Ene gutten vi hadde med på tur har også ADHD, men han har blitt utrolig mye bedre på medisiner. Men han har sine stunder likevel da, men er en mye roligere gutt nå:)

Har dere tenkt noe på dåpsantrekk?
Har dere som går i arv?
Kjøpe nytt, få noen til å strikke/hekle?

Dåpsdress eller dåpskjole???

Har man bruk for 2 bilstoler???
Fikk et spørsmål I går om jeg ville ha et til som ekstra sete, det skulle gis bort. Vet hvem som har brukt det, så sa ja. Men har tenkt litt I ettertid trenger jeg virkelig det??? :)

Ja de har godt av å se hvordan det blir når de ikke følger rutiner. Men mannen skjønner vel ikke helt at det har en sammenheng alltid, iallfall så mener han fortsatt at man ikke bare kan tenke på når barna må sove og spise osv. Så jeg blir litt sprø av og til, for jeg er SÅ uenig:P hehe
Huff, det hørtes ikke noe ålreit ut. Godt det ikke skjer ofte. Ene gutten vi hadde med på tur har også ADHD, men han har blitt utrolig mye bedre på medisiner. Men han har sine stunder likevel da, men er en mye roligere gutt nå:)

Sjønner godt at du blir sprø :p min turte ikke noe annet etter det. Vi tøyer de litt men aldri så mye.

Vår har å blitt mye roligere. Ikke pga medisiner men pga rutiner :) i tillegg så vet han alltid hvor han har oss, han har faste konsekvenser av ting å vi følger opp. Både hjemme å på skolen. Han blir fortalt hva vi skal i løpet at dagen slik at han hele tiden vet hva som skjer å kommer det noe annet opp så prøver vi å forberede på det å :)
Det funker som bare det på vår :) å han har medisiner som han går på når han skal på skolen :) men det er kun den aller laveste dosen :) å Jan fungerer veldig godt så lenge de å holder på rutinene :)
Er spent på læreren hans :) ny skole å ny lærer. Håper hun er like god som hun han hadde :)
SFO på denne skolen er i hvertfall helt magisk gode med han :D

Back
Topp