Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er verken vanskelig med v. elr r. , men er det at jeg må telle og kommer ut av det med engang når jeg har en som skriker mamma mammaSlet med det til å begynne med jeg åmå konsentrere meg nå også når jeg strikker vrangbord men ikke slik som før
det går seg til. Øvelse gjør mester sies det
![]()
50 daNeida![]()
Jeg får heller ikke strikket når lillegutt er våken50 da![]()
Noe godtSnart frokost![]()
Jeg får heller ikke strikket når lillegutt er våken![]()
Hehehehehe så braOg tror jeg dør litt av mannen...viste han klesstativet skikkelig og han bare sååå søt ...det må vi jo ha...Plutselig dret han i prisen haha...Jeg har sett perlekleshengere begynner han vettuhaha..
Pleier få det som jeg vil!!!
Han sa også at fint matriale til å lage en egen ville uansett nærme seg den prisen.
Ja de har godt av å se hvordan det blir når de ikke følger rutiner. Men mannen skjønner vel ikke helt at det har en sammenheng alltid, iallfall så mener han fortsatt at man ikke bare kan tenke på når barna må sove og spise osv. Så jeg blir litt sprø av og til, for jeg er SÅ uenigSambo syntes å jeg maste mye før.. Men etter han fikk se resultatet av det . Så fikk pipa en annen lyd å han er å med å maser på rutinene![]()
Men så har vi en med ADHD . Å det endte med ett sånn sinne anfall der jeg måtte holde ungen fast for at han ikke skulle skade seg selv.
Det er kunn når alt rundt han sklir ut å heldigvis over 1 år siden..
Edit: altså holde rundt han ikke i hanholder i meg selv på en måte
men det roer han å fort ned med trygg nær kontakt
![]()
Men heldigvis så har vi ikke slike mere![]()
Skal fikse resten sv kakenSkjer hos dere i dag da? Her kommer svigers i 4 tiden
Ja hihiHehehehehe så bra![]()
![]()
OkeiSkal fikse resten sv kakensvigermor kommer på middag å så tar vi henne med til mine foreldre etterpå på kaffe besøk
![]()
Sa fin den er
Ja de har godt av å se hvordan det blir når de ikke følger rutiner. Men mannen skjønner vel ikke helt at det har en sammenheng alltid, iallfall så mener han fortsatt at man ikke bare kan tenke på når barna må sove og spise osv. Så jeg blir litt sprø av og til, for jeg er SÅ uenighehe
Huff, det hørtes ikke noe ålreit ut. Godt det ikke skjer ofte. Ene gutten vi hadde med på tur har også ADHD, men han har blitt utrolig mye bedre på medisiner. Men han har sine stunder likevel da, men er en mye roligere gutt nå![]()
Rosa trekk?? Hvordan da?Ja hihiSå nå er jeg happy
![]()
Bestille det og rosa trekk til bilstolen![]()
Skal servere komleOkeiKa skal du serverre?
Her kommer svigers til oss...og de får ikke middag, men lager her..haha