Der hadde du svart på det ja...hehe..Kan ikke klage, bare vært veldig varmt natt, å så har det regnet så måtte lukke vinduetda ble det jo enda varmere.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der hadde du svart på det ja...hehe..Kan ikke klage, bare vært veldig varmt natt, å så har det regnet så måtte lukke vinduetda ble det jo enda varmere.
Kan ikke klage, har vært varmt, å så regnet det og da måtte jeg lukke vinduet,og da ble det ennå varmereHvordan har natten vært?
Hvordan har du sovet?Hvordan har natten vært?
Føles bare slik utBegynt på bukse....kommer til å t hundre år![]()
Hehe...kjedelig...her er det faktisk jeg som breier meg utKan ikke klage, har vært varmt, å så regnet det og da måtte jeg lukke vinduet,og da ble det ennå varmere
Å han jeg deler seng med har I det siste fått et ekstremt behov for plass, så han tror jeg er en liten strek som sover på 10 cm av senga og at resten er til han, for prøver jeg å flytte meg, kommer han bare ettertror det ikke hadde hatt noen å si om vi hadde hatt mega seng heller
![]()
![]()
GreitHvordan har du sovet?
Ja, gjør vel helst dt...Føles bare slik utjeg vil bare bli ferdig med jakka min, så jeg kan begynne på ting som går fortere
![]()
Det skjønner jeg godtJa, gjør vel helst dt...
men kan ikke strikke på den når guttungen er våken for krever litt mer konsentrasjon enn lue,sjal pannebånd osv.
Da går det vaffal i dassDet skjønner jeg godt![]()
Jeg greier ikke å strikke mønster da må jeg ha 150 % I konsentrasjon å det får jeg aldriDa går det vaffal i dasshehe
Jeg greier ikke å strikke mønster da må jeg ha 150 % I konsentrasjon å det får jeg aldri![]()
Gudene vetSkjer hos dere i dag da? Her kommer svigers i 4 tiden
Er det hyggelig at de kommer eller???Skjer hos dere i dag da? Her kommer svigers i 4 tiden
Bruktmarked er kjektGudene vethos oss er det fortsatt morgen stund (bare jeg som er våken) jippi
)
)
Tror det var snakk om å få sett det forbaska båtrace I dag. Kan hende jeg tar en tur inn I by'n I dag, sentrert har åpent pga race og så er det bruktmarked I by parken
Lurer på å kjøpe "bamsedress" til mj![]()
Bruktmarked er kjektGudene vethos oss er det fortsatt morgen stund (bare jeg som er våken) jippi
)
)
Tror det var snakk om å få sett det forbaska båtrace I dag. Kan hende jeg tar en tur inn I by'n I dag, sentrert har åpent pga race og så er det bruktmarked I by parken
Lurer på å kjøpe "bamsedress" til mj![]()
Jada. kunne ikke hatt bedre svigerforeldre...guttungen elsker de, spesielt "bammam"=farmorEr det hyggelig at de kommer eller???![]()
Slet med det til å begynne med jeg åEr ikke mønster her heller...ensfarget...
Nå først er det strikke 8cm. 3r og 3v.