Skravletråd

Hvordan har natten vært?
Kan ikke klage, har vært varmt, å så regnet det og da måtte jeg lukke vinduet,og da ble det ennå varmere:p
Å han jeg deler seng med har I det siste fått et ekstremt behov for plass, så han tror jeg er en liten strek som sover på 10 cm av senga og at resten er til han, for prøver jeg å flytte meg, kommer han bare etter:) tror det ikke hadde hatt noen å si om vi hadde hatt mega seng heller :) :)

Kan ikke klage, har vært varmt, å så regnet det og da måtte jeg lukke vinduet,og da ble det ennå varmere:p
Å han jeg deler seng med har I det siste fått et ekstremt behov for plass, så han tror jeg er en liten strek som sover på 10 cm av senga og at resten er til han, for prøver jeg å flytte meg, kommer han bare etter:) tror det ikke hadde hatt noen å si om vi hadde hatt mega seng heller :) :)
Hehe...kjedelig...her er det faktisk jeg som breier meg ut:P

Føles bare slik ut :) jeg vil bare bli ferdig med jakka min, så jeg kan begynne på ting som går fortere :)
Ja, gjør vel helst dt...
men kan ikke strikke på den når guttungen er våken for krever litt mer konsentrasjon enn lue,sjal pannebånd osv.

Skjer hos dere i dag da? Her kommer svigers i 4 tiden
Gudene vet;) hos oss er det fortsatt morgen stund (bare jeg som er våken) jippi :)) :))
Tror det var snakk om å få sett det forbaska båtrace I dag. Kan hende jeg tar en tur inn I by'n I dag, sentrert har åpent pga race og så er det bruktmarked I by parken :)
Lurer på å kjøpe "bamsedress" til mj:)

Og det er greit nok, men så etterpå kommer det felling osv...tror det er hver 5m som skal felles...men må regne på det engang til...22 skulle vekk sammenlagt var det vel.

Gudene vet;) hos oss er det fortsatt morgen stund (bare jeg som er våken) jippi :)) :))
Tror det var snakk om å få sett det forbaska båtrace I dag. Kan hende jeg tar en tur inn I by'n I dag, sentrert har åpent pga race og så er det bruktmarked I by parken :)
Bruktmarked er kjekt:)

Bruktmarked er kjekt:)

Er ikke mønster her heller...ensfarget...
Nå først er det strikke 8cm. 3r og 3v.
Slet med det til å begynne med jeg å:) må konsentrere meg nå også når jeg strikker vrangbord men ikke slik som før :) det går seg til. Øvelse gjør mester sies det:p

Back
Topp