Skravletråd

Godt det ikke bare er meg, for her føles det som jeg maser hele tiden:P iallfall mannen syns det tror jeg.
Ja må nesten ha med litt i veska, iallfall når ting tar sånn tiiiiid:P
Sambo syntes å jeg maste mye før.. Men etter han fikk se resultatet av det . Så fikk pipa en annen lyd å han er å med å maser på rutinene :p

Men så har vi en med ADHD . Å det endte med ett sånn sinne anfall der jeg måtte holde ungen fast for at han ikke skulle skade seg selv.
Det er kunn når alt rundt han sklir ut å heldigvis over 1 år siden..

Edit: altså holde rundt han ikke i han :) holder i meg selv på en måte :) men det roer han å fort ned med trygg nær kontakt :)
Men heldigvis så har vi ikke slike mere :)

Last edited:
Og tror jeg dør litt av mannen...viste han klesstativet skikkelig og han bare sååå søt ...det må vi jo ha...Plutselig dret han i prisen haha...Jeg har sett perlekleshengere begynner han vettu:P haha..

Pleier få det som jeg vil!!!:D

Han sa også at fint matriale til å lage en egen ville uansett nærme seg den prisen.

Og tror jeg dør litt av mannen...viste han klesstativet skikkelig og han bare sååå søt ...det må vi jo ha...Plutselig dret han i prisen haha...Jeg har sett perlekleshengere begynner han vettu:P haha..

Han sa også at fint matriale til å lage en egen ville uansett nærme seg den prisen.

Hehehe så greit da, da kan du bestille en :P

Det har jeg :) deilig :D morgen på lillegutt ti på 6, det er godkjent :P :D

Gud så trøtt jeg har vært de siste to ukene. Og i natt har jeg sovet i nærmere 10 timer og føler meg fortsatt ikke uthvilt:O

mad max fury road.. hmmm den var rar :P hvilken så dere?
Aldri sett:P Vi satte på Hobbiten vi. elsker Tolkien, så har maraton med alle 6 filmene ca en gang i året:D Blir aldri lei! Men i går var jeg jo så trøtt, så måtte legge meg etter ca en time. Får vel se resten i dag:)

Så søtt :) da er det jo bare å kjøpe da:) :)

Back
Topp