Nei må levere den andre tilbakeNeeei haha uff!! Får dere spise begge?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei må levere den andre tilbakeNeeei haha uff!! Får dere spise begge?![]()
![]()
Ka ser dere på?
Nei må levere den andre tilbakehaha tåpelig
![]()
Hei derehva skjer? Ikke skravla hele dagen jeg :O
okei hehe..Skal se mad max fury road, men sambo har ennå ikke fått ut fingern![]()
Hatt en perfekt dag! Sov lenge (gutten var his farmor), spiste frokost, dusja og tok det med ro før jeg henta. Så har vi vært hjemme og slappa av, fikk besøk av venner, dro å Bada på Kruseter og grilla da vi kom tilbakeHeihei
Hatt en fin dag da?
Nei, rolig her i heimen nå. Guttungen sover og mannen er ute![]()
Hatt en perfekt dag! Sov lenge (gutten var his farmor), spiste frokost, dusja og tok det med ro før jeg henta. Så har vi vært hjemme og slappa av, fikk besøk av venner, dro å Bada på Kruseter og grilla da vi kom tilbakeherlig
Hva har du gjort idag?
Grilla, bada og slappa av, kan vel oppsummere dagen fint!Hei og hoppStrikker og skal straks se film
Gjort i dag?
Ja den var detHøres ut som en koselig dag![]()
Grilla, bada og slappa av, kan vel oppsummere dagen fint!nå fester jeg litt tråder på babyteppet.
Hva har du gjort?
Høres ut som en bra dag det og daHørtes ut som en fin dag!
Vi har kjøpt nytt bilsete på babyshoptilbud! Kjempeglad for at vi fikk plass i bilen
ellers bare slappet av hjemme, handlet mat, spist taco og nå strikker jeg. straks film!
Haha, Herregud jeg følger visst virkelig ikke med.. Var det denne helga altså? Derfor det har vært musik i byen da..Ohh kruseter sååå kos*mimre* Så har ikke vært på vegetarfestivalen altså
?
Vi har vært på badeland og kjøpesenter![]()
Ellers slappet av hjemme med taco,film og snop![]()
Må til det en gang i blandt det og. Spesielt npr man har TVen helt for seg selvFilm her også nåDårlig kliss, kan ikke for det haha...
Haha, Herregud jeg følger visst virkelig ikke med.. Var det denne helga altså? Derfor det har vært musik i byen da..så bra at du får med deg mer enn meg
Ja, kruseter er koseligBadeland og kjøpesenter ja! Fått handla no da eller?
Van wilder-freshman yearMå til det en gang i blandt det og. Spesielt npr man har TVen helt for seg selvHva skal du se?
Så bra dere fikk kjøpt bilsete som passa I bilenHørtes ut som en fin dag!
Vi har kjøpt nytt bilsete på babyshoptilbud! Kjempeglad for at vi fikk plass i bilen
ellers bare slappet av hjemme, handlet mat, spist taco og nå strikker jeg. straks film!
Kos deg med filmHørtes ut som en fin dag!
Ja .. Fikk bare ti kroner tilbakeherlighetsyns i det minste dere kunne fått den også gratis
![]()