Skravletråd

Heihei :)
Hatt en fin dag da:)?

Nei, rolig her i heimen nå. Guttungen sover og mannen er ute:)
Hatt en perfekt dag! Sov lenge (gutten var his farmor), spiste frokost, dusja og tok det med ro før jeg henta. Så har vi vært hjemme og slappa av, fikk besøk av venner, dro å Bada på Kruseter og grilla da vi kom tilbake:) herlig:)

Hva har du gjort idag?

Hatt en perfekt dag! Sov lenge (gutten var his farmor), spiste frokost, dusja og tok det med ro før jeg henta. Så har vi vært hjemme og slappa av, fikk besøk av venner, dro å Bada på Kruseter og grilla da vi kom tilbake:) herlig:)

Hva har du gjort idag?

Ohh kruseter sååå kos:D *mimre* Så har ikke vært på vegetarfestivalen altså:P?

Vi har vært på badeland og kjøpesenter:)
Ellers slappet av hjemme med taco,film og snop:)

Grilla, bada og slappa av, kan vel oppsummere dagen fint!:) nå fester jeg litt tråder på babyteppet.
Hva har du gjort?

Hørtes ut som en fin dag! :)

Vi har kjøpt nytt bilsete på babyshop :) tilbud! Kjempeglad for at vi fikk plass i bilen :) ellers bare slappet av hjemme, handlet mat, spist taco og nå strikker jeg. straks film!

Random spm: hva er å ha "mye kynnere"? Er det ha feks 10-15 kynnere om dagen lite, normalt eller mye?

Vi har kjøpt nytt bilsete på babyshop :) tilbud! Kjempeglad for at vi fikk plass i bilen :) ellers bare slappet av hjemme, handlet mat, spist taco og nå strikker jeg. straks film!
Høres ut som en bra dag det og da:) Hva slags film? Vi ser film vi og nå, så må vel snart legge fra meg tlf igjen:P

Ohh kruseter sååå kos:D *mimre* Så har ikke vært på vegetarfestivalen altså:P?

Vi har vært på badeland og kjøpesenter:)
Ellers slappet av hjemme med taco,film og snop:)
Haha, Herregud jeg følger visst virkelig ikke med.. Var det denne helga altså? Derfor det har vært musik i byen da..:D så bra at du får med deg mer enn meg:D
Ja, kruseter er koselig:) Badeland og kjøpesenter ja! Fått handla no da eller?

Haha, Herregud jeg følger visst virkelig ikke med.. Var det denne helga altså? Derfor det har vært musik i byen da..:D så bra at du får med deg mer enn meg:D
Ja, kruseter er koselig:) Badeland og kjøpesenter ja! Fått handla no da eller?

Hehe, min søster og type er i Halden i helga..og hele familien var der oppe...men nå er hun veganer da;)
Ja, og noe konsert på torget kl. 19.00 eller hva hu snakka om...:P

begrenser seg selv når jeg er alene med guttungen...men ble 1gave og 2 nye jeans til guttungen.

Så bra dere fikk kjøpt bilsete som passa I bilen :)

Back
Topp