Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja hihi.
Har bestillt nåHehehe blir sikkert kjempegodtLenge til dere skal bestille?
Har bestillt nåjeg holdt ikke ut mere
hehe men det tok 20 min å lage den
![]()
Neeeeei.. De klarte å lage å sende med meg feil pizza!!!! Å nå sier de det tar 25 min å lage den jeg skal ha!!! Så må jeg søren opp å hente den å!!!! Arg...Det går fort![]()
Så koselig daEndelig hjemmeble ikke mye båtrace da vi ble sittende hos ma og pa å prate, så hjem en time før ned til dem igjenn. De ble iallfall glade for blåskjell og reker, ble sushi/fritert scampi rullet I ris ++++ på meg
![]()
En som var veldig glade vi kom hjem, han rakk knapt nok å spise før han skulle på fanget![]()
Da synes jeg du burde få den gratisNeeeeei.. De klarte å lage å sende med meg feil pizza!!!! Å nå sier de det tar 25 min å lage den jeg skal ha!!! Så må jeg søren opp å hente den å!!!! Arg...
Ka ser dere på?Da ble det film her gitt![]()
Åja sånn ja! Ja da er det kanskje litt pinligHehe vi skal på babyshop og prøve bilseter i bilen for å se om det er plass så da syns jeg det er greit at det ser litt rent ut![]()
Hei derehva skjer? Ikke skravla hele dagen jeg :O
Ikke stort akkurat kommet hjemKa ser dere på?
HeiheiHei derehva skjer? Ikke skravla hele dagen jeg :O
Ja egentlig jeg å.. Men har jo betalt for den andre ... De burde ha levert den å hentet selv..Da synes jeg du burde få den gratis![]()
Neeeeei.. De klarte å lage å sende med meg feil pizza!!!! Å nå sier de det tar 25 min å lage den jeg skal ha!!! Så må jeg søren opp å hente den å!!!! Arg...
HeiaHei derehva skjer? Ikke skravla hele dagen jeg :O
Endelig hjemmeble ikke mye båtrace da vi ble sittende hos ma og pa å prate, så hjem en time før ned til dem igjenn. De ble iallfall glade for blåskjell og reker, ble sushi/fritert scampi rullet I ris ++++ på meg
En som var veldig glade vi kom hjem, han rakk knapt nok å spise før han skulle på fanget![]()