Nei, blir jo helt syk!Åååh det høres ikke noe godt ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, blir jo helt syk!Åååh det høres ikke noe godt ut![]()
Huff - vet hvor kjipt det kan være. Mannen er allergisk mot div pollen og blomster, hund/hest, støv, høy og verst av alt er gress.. tar meds for det hele året, prøvde sprøyter I vår og hjalp litt - men ikke nok. Så sommeren er sløv periode..Pollen. Alt mulig. Vet ikke hva som driver på ute nå? Gress, burot, bjørk, div blomster, og ellers en rekke matvarer(hvetemel, soyabønner, pærer, epler, nektariner, bananer, jordbær
, nøtter, mandler, melk, eggehvite, torsk (!!!))
Men så ille har det ikke vært tidligere, tror jeg er ekstra allergisk pga grav.
Åååh neiPollen. Alt mulig. Vet ikke hva som driver på ute nå? Gress, burot, bjørk, div blomster, og ellers en rekke matvarer(hvetemel, soyabønner, pærer, epler, nektariner, bananer, jordbær
, nøtter, mandler, melk, eggehvite, torsk (!!!))
Men så ille har det ikke vært tidligere, tror jeg er ekstra allergisk pga grav.
Åååh men klarer du gå ut selv nå?Nei, blir jo helt syk!hele kroppen tror den skal dø, virker det som.
HerligDer var vist frokosten bortehar kaffe ennå da
![]()
Der var vist frokosten bortehar kaffe ennå da
![]()
Får nesten motivasjon nok til å stå opp nåHerligher er eggene kokt å baguettene er i ovnen
![]()
![]()
hehe ja...tenk på bekkenetHahaha ja![]()
Nei, ikke noe særlig dessverre, prøver å unngå det så mye jeg kanÅååh men klarer du gå ut selv nå?
Uff får helt vondt selv av bare å høre![]()
HeheFår nesten motivasjon nok til å stå opp nåhøres godt ut!
Godt å høre at det går fint inne i det minsteNei, ikke noe særlig dessverre, prøver å unngå det så mye jeg kanmen går greit så lenge jeg holder meg inne da
![]()
Ja, det blir sånn. Jeg liker vår og høst, jegHuff - vet hvor kjipt det kan være. Mannen er allergisk mot div pollen og blomster, hund/hest, støv, høy og verst av alt er gress.. tar meds for det hele året, prøvde sprøyter I vår og hjalp litt - men ikke nok. Så sommeren er sløv periode..
Hehehe veldig fin frokost det daHer hadde vi rester av middagen i går til frokost![]()
mhm, pannekaker med blåbærsyltetøy og sjokomelkHehehe veldig fin frokost det da![]()
![]()
Ble bare knekkebrød med leverpostei på hos meg. Er bare jeg som er oppeHerligher er eggene kokt å baguettene er i ovnen
![]()
![]()
Tror han foretrekker høst og vinter - for samme grunnJa, det blir sånn. Jeg liker vår og høst, jegfrisk luft uten så mye pollen.
Utenom mat/drikke? Kan sikkert skje det - hva tenker du på?Kan man få cravings mot andre ting enn mat? Random spørsmål midt I frokosten![]()
Til for noen uker siden hadde jeg ikke noe imot rot og slikt, nå får jeg små nøya hvis det er roteteUtenom mat/drikke? Kan sikkert skje det - hva tenker du på?