Skravletråd

Hvor pleier dere kjøpe smågodt? Hvem har det beste?:)

oi jeg er ekstremt kresen på smågodt! kjøper egentlig veldig skjelden i norge, men liker mye i sverige der de har sånn ca 150 000 forskjellige ting :P

Rydderobot høres veldig bra ut :) Ønsker meg også støvsugerrobot :) søsteren min har det og den er programmert til å ta seg en runde om kvelden når hun legger seg. Syns det høres så kjekt ut jeg å våkne til støvsugd gulv hver dag :)

Rydderobot høres veldig bra ut :) Ønsker meg også støvsugerrobot :) søsteren min har det og den er programmert til å ta seg en runde om kvelden når hun legger seg. Syns det høres så kjekt ut jeg å våkne til støvsugd gulv hver dag :)
Det høres jo egentlig helt genialt ut!

Vært en lang dag?

Ja og nei :) Det har jo egentlig bare vært veldig koselig med deilig vær og lillegutt badet jo i en evighet ute på verandaen og koste seg veldig. Men det blir mye bæring i løpet av en dag når jeg er alene som bekkenet mitt overhode ikke liker og bare generelt så orker jeg ikke så mye nå så jeg blir sliten :) Har også en kronisk sykdom som gjør at jeg ikke har så mye å gå på. Så det har vært en veldig fin dag, men jeg er sliten :)

Fikk to pakker i dag :) klips til en ryggsekk, men hadde kjøpt feil størrelse :P Vi prøver igjen.
og 100 hvite til og fra lapper. De syns jeg var kjempefine! Passe store :) Genialt :) Så kjekt å ha liggende

$_12.JPG

oi jeg er ekstremt kresen på smågodt! kjøper egentlig veldig skjelden i norge, men liker mye i sverige der de har sånn ca 150 000 forskjellige ting :p
hehe mer utvalg der ja:P Her syns jeg det beste er på rimi

hehe har sett de der ja...
Ønske meg til jul:P

Back
Topp