Ferdig karbonaderHva skal dere ha til middag idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ferdig karbonaderHva skal dere ha til middag idag?
det er frykteligÅh, det er så kjedeliiig å vaske kjøleskapet!
Hva skal dere ha til middag idag?
Hørtes jo deilig ut det da! Og bakt potet som er så godt! Pleier dere ha no spesielt på bakt potet?Ferdig karbonadervarme dem på grillen med bakt potet
orker ikke mer styr i dag.
Nesten like kjedelig som å stryke!det er fryktelig![]()
Hehe, har han det med å bli lenge borte?Da dro gubben, skal bli morro å se hvor lang tid det tar å poste noen brev???
Deilig! Ingenting kan måle seg meg hjemmelaga syltetøy!Steker pannekaker nå. Også har vi hjemmelaget blåbærsyltetøy![]()
NeiHørtes jo deilig ut det da! Og bakt potet som er så godt! Pleier dere ha no spesielt på bakt potet?
Godt da! Er godt å marinere småpoteter og da, og ha dem i folie på grillen♥Neivi pleier å bake små poteter/vanlige poteter å bare grave ut innmaten av poteta når ho er ferdig. Å så ha på smør. Noen ganger, mais og dressing
bruker bake potet på samme måte som vanlig potet egentlig
![]()
Nei:Hehe, har han det med å bli lenge borte?
Mhm. her er det faktisk mannen som strykerNesten like kjedelig som å stryke!
Vært en lang dag?Sliten jeg nå![]()
nei fantastiskDeilig! Ingenting kan måle seg meg hjemmelaga syltetøy!
Ikke dumt det sikkertNei... Ta ut av Oppvaskmaskinen vel..
Ikke dårlig! Min suger til det han.. Men har han mistenkt for å overdrive det litt for å slippe å gjøre det. Men det er helt greit. Han spør alltid fint om jeg kan gjøre detMhm. her er det faktisk mannen som stryker![]()
Gjør seg visst ikke av seg selv..???Ikke dumt det sikkert![]()