At du har vondt I kroppen vet jeg godt hvorforDen blir nok stille å roligkroppen er enda sliten etter i går. Å psyken har å fått seg en knekk.
Hos deg da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
At du har vondt I kroppen vet jeg godt hvorforDen blir nok stille å roligkroppen er enda sliten etter i går. Å psyken har å fått seg en knekk.
Hos deg da?![]()
Vi endte opp med en kort tur på stranda. Det var kos![]()
Hvor pleier dere kjøpe smågodt? Hvem har det beste?![]()
Det høres jo egentlig helt genialt ut!Rydderobot høres veldig bra utØnsker meg også støvsugerrobot
søsteren min har det og den er programmert til å ta seg en runde om kvelden når hun legger seg. Syns det høres så kjekt ut jeg å våkne til støvsugd gulv hver dag
![]()
Vært en lang dag?
Det høres jo egentlig helt genialt ut!
Gudene vetHva skal dere se på i kveld da?![]()
Hva for no snop skal du spise da?fikk sjokoladekake av naboen jeg, som vi skal kose med oss i kveld
![]()
Ja...hadde jublet over en!!Hehe, det hadde vært konge![]()
Ja, var nesten ikke plass da...hehe...stappafulltÅ så deilig da![]()
hehe har ikke noe fast her heller. men det trengtes i dag for å si det mildt!!Nei det varierer, haha![]()
hehe mer utvalg der jaoi jeg er ekstremt kresen på smågodt! kjøper egentlig veldig skjelden i norge, men liker mye i sverige der de har sånn ca 150 000 forskjellige ting![]()
hehe har sett de der ja...Rydderobot høres veldig bra utØnsker meg også støvsugerrobot
søsteren min har det og den er programmert til å ta seg en runde om kvelden når hun legger seg. Syns det høres så kjekt ut jeg å våkne til støvsugd gulv hver dag
![]()
Aner ikke...en eller annen filmHva skal dere se på i kveld da?![]()
Ja, dem er snille!Smågodt![]()
Surt og sjokolade det går i![]()
åhh snille naboer![]()