Er litt til å fra nå som resten av gjengen er kommet hjemStille over alt på hele bv virker det som. Bare jeg som sitter ensom og forlatt på en fredag og ikke har noe annet å foreta meg..?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er litt til å fra nå som resten av gjengen er kommet hjemStille over alt på hele bv virker det som. Bare jeg som sitter ensom og forlatt på en fredag og ikke har noe annet å foreta meg..?![]()
Det skjønner jegEr litt til å fra nå som resten av gjengen er kommet hjemskulle egentlig ut å få tak i sko men han som skal ha sko har ikke tid
![]()
hvor ofte vasker dere kjøleskapet egentlig?
Hva skal dere ha til middag idag?
Den blir nok stille å roligDet skjønner jegHvordan ser kvelden ut da?
Ikke dårlig! Min suger til det han.. Men har han mistenkt for å overdrive det litt for å slippe å gjøre det. Men det er helt greit. Han spør alltid fint om jeg kan gjøre detog så hjelper han meg med så mye annet så
![]()
hadde det bare vært så vel...Gjør seg visst ikke av seg selv..???
og det er hvor ofteEhm når det ser skittent ut![]()
Hatt fridag. Kosa meg ute med mini, men så dro han på sykkeltur med farmor og skal overnatte der idag. Så har vært alene i mange timer. Bare pusla litt rundt og slappa av egentlig. Du da?
Varmt ja!Jeg har bare vært hjemme med ungeneveldig varmt!
Nei, det er egentlig ikke detJa, da er det jo ikke noe problem![]()
Hva for no snop skal du spise da?Gleder meg til snop i kveld![]()
Har det skjedd no spesielt som jeg ikke har fått med meg? Eller bare sliten? Huff.. Får håpe du får slappa av da og bare kosa deg!!Den blir nok stille å roligkroppen er enda sliten etter i går. Å psyken har å fått seg en knekk.
Hos deg da?![]()
Hehe, det hadde vært kongehadde det bare vært så vel...
en rydderobot hadde vært noe![]()