Skravletråd

Har ikke veid meg på noen uker men tipper jeg har lagt påmeg ca det samme. Mellom 9og 11 kg kanskje.. men badvekta har atreika,så nå får jeg ikke veid meg før jm om over en uke
Min er også på vei til den sikre død. Veide meg 4 ganger, 4 forskjellige resultat... får vel sette det på listen av ting som kunne vært greit å få I hus etter hvert ^-^

2 etg.
Trekk til kaken i fondant.
1etg- sjokoladekake med sjokolademousse, karamell og vaniljekrem
2etg-sukkerbrød med bringebærmousse, rørte bringebær og vaniljekrem.

Lyse blå og hvit. Pynt får hun visst ikke nok av. Navn skal på kaken. Gjerne prinsekrone...Roser nedover elr oppå rundt osv osv.
Oj :o det blir en utfordring altså :D når skal denne være klar?

He he. Min har biti meg en gang I nesa, å da var han desperat etter å komme ut av soverommet, for vi hadde lukket døra når vi la oss og glemt at han var der. Så det å bite mor I nesa så han som siste utvei for å få meg opp av senga, når det ikke hjalp med mjauing og slikking:)
Hvis det er siste utvei, så er det jo ikke så ille ^-^ Her er det avhengig av om han kommer seg i nærheten av ansiktet mitt eller ikke... Da pleier han stort sett å slikke på haken eller kosebite på nesen.. usj for en katteånde - men hjelper for å stå opp da ^-^

Hvis det er siste utvei, så er det jo ikke så ille ^-^ Her er det avhengig av om han kommer seg i nærheten av ansiktet mitt eller ikke... Da pleier han stort sett å slikke på haken eller kosebite på nesen.. usj for en katteånde - men hjelper for å stå opp da ^-^
He he. Ja han prøvde først på benet som lå på utsiden, men er ikke lett å trekke dyna over hodet når pus står på brystet ditt:p

He he. Ja han prøvde først på benet som lå på utsiden, men er ikke lett å trekke dyna over hodet når pus står på brystet ditt:p
Nei - det er akkurat det. Før kunne jeg bare snu meg/rulle på siden. Nå er det ikke bare bare lenger :P

Men er likevel koselig med kattealarm. Og kom meg jo opp! Så var det bare å få gjort noe fornuftig da :P

Dagens random kommentar :p får vel gå å barbere skauen av beina, å få på meg kortere tights, er jo sol ute :p

Jeg lurer fælt på ka Sølvi gjør på inni der...føles ut som hun spenner i fra med bena...herre!!

Back
Topp