Såklart. her må jeg ta kjøleskapet i dagMen det er godt hva som er gjort da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såklart. her må jeg ta kjøleskapet i dagMen det er godt hva som er gjort da![]()
Uff daDa må jeg få si at jeg ikke synes dere har gått opp så myetørr ikke si hvor mye jeg har gått opp til nå:/
Min er også på vei til den sikre død. Veide meg 4 ganger, 4 forskjellige resultat... får vel sette det på listen av ting som kunne vært greit å få I hus etter hvert ^-^Har ikke veid meg på noen uker men tipper jeg har lagt påmeg ca det samme. Mellom 9og 11 kg kanskje.. men badvekta har atreika,så nå får jeg ikke veid meg før jm om over en uke
Oj2 etg.
Trekk til kaken i fondant.
1etg- sjokoladekake med sjokolademousse, karamell og vaniljekrem
2etg-sukkerbrød med bringebærmousse, rørte bringebær og vaniljekrem.
Lyse blå og hvit. Pynt får hun visst ikke nok av. Navn skal på kaken. Gjerne prinsekrone...Roser nedover elr oppå rundt osv osv.
Nja.. Hehe ser de anbefaler 16 kilo .. Så da får jeg heller bare slutte å stressehehe...jaja...er da ikke så gale det![]()
Både en fordel å en ulempeHar ikke veid meg på noen uker men tipper jeg har lagt påmeg ca det samme. Mellom 9og 11 kg kanskje.. men badvekta har atreika,så nå får jeg ikke veid meg før jm om over en uke
Det er kjedelig detSåklart. her må jeg ta kjøleskapet i dag
Ojdet blir en utfordring altså
når skal denne være klar?
Ja veldig ogDet er kjedelig det![]()
OkEr en stund til![]()
Midten av sept.
Yepp...mye inspirasjon å finne på nettOkmen da har du litt tid på å planlegge den
![]()
Hvis det er siste utvei, så er det jo ikke så ille ^-^ Her er det avhengig av om han kommer seg i nærheten av ansiktet mitt eller ikke... Da pleier han stort sett å slikke på haken eller kosebite på nesen.. usj for en katteånde - men hjelper for å stå opp da ^-^He he. Min har biti meg en gang I nesa, å da var han desperat etter å komme ut av soverommet, for vi hadde lukket døra når vi la oss og glemt at han var der. Så det å bite mor I nesa så han som siste utvei for å få meg opp av senga, når det ikke hjalp med mjauing og slikking![]()
Ja det er såYepp...mye inspirasjon å finne på nett![]()
Jepp. dåpskaken til guttungen var ganske enkel.Ja det er såmye gøy å se på der
![]()
Kansje jeg skal prøve meg på det jeg åJepp. dåpskaken til guttungen var ganske enkel.
He he. Ja han prøvde først på benet som lå på utsiden, men er ikke lett å trekke dyna over hodet når pus står på brystet dittHvis det er siste utvei, så er det jo ikke så ille ^-^ Her er det avhengig av om han kommer seg i nærheten av ansiktet mitt eller ikke... Da pleier han stort sett å slikke på haken eller kosebite på nesen.. usj for en katteånde - men hjelper for å stå opp da ^-^
Ja hvorfor ikke. Trekker ikke gjøre det så vanskeligKansje jeg skal prøve meg på det jeg å![]()
Nei - det er akkurat det. Før kunne jeg bare snu meg/rulle på siden. Nå er det ikke bare bare lengerHe he. Ja han prøvde først på benet som lå på utsiden, men er ikke lett å trekke dyna over hodet når pus står på brystet ditt![]()