Ja blir gøy å lageSå morro da![]()
gleder meg til bilde
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja blir gøy å lageSå morro da![]()
gleder meg til bilde
![]()
Ja til meg er jo ikke fargen galenååhh flott da![]()
Ja det var det men klarte ikke å stoppeDumt ta alt på en dag da![]()
Hehehe hva hun ønsker da?Det er til en gutt![]()
Nei, men moren har klare ønsker:O![]()
Vi satser på det - det hjelper stort sett med positiv oppmerksomhet uansettNei lett er det ikke.
Ja jeg håper det![]()
Det går jo annJa til meg er jo ikke fargen galenfikk kjøpt litt mye garn så får blande den sammen med noe ull og strikke tøffer
så jeg får brukt opp fristen
![]()
*måtte* er vel et definisjonsspørsmålog du måtte gjøre alt det på en dag??![]()
hehe jaja...sånn kan det gåJa det var det men klarte ikke å stoppe![]()
ja...hehe...sant det*måtte* er vel et definisjonsspørsmål![]()
Men det er godt hva som er gjort dahehe jaja...sånn kan det gå![]()
Er ikke langt bak - veide meg i går, opp 10,5 :OAve Mariahar lagt på meg 11 kilo i morres
![]()
![]()
Ikke morro, når de kommer etter års tider. Hos oss går det etter som hvor mye jobb det er å få :/Vi satser på det - det hjelper stort sett med positiv oppmerksomhet uansett
Her er stort sett sommeren en god periode, litt mer redd for høst-depresjon...
Ikke ta det ille opp men er litt godt det ikke bare er megEr ikke langt bak - veide meg i går, opp 10,5 :O
Huff - absolutt ikke enkelt det heller nei. Og er noe man stort sett ikke kan styre selv.Ikke morro, når de kommer etter års tider. Hos oss går det etter som hvor mye jobb det er å få :/
Ave Mariahar lagt på meg 11 kilo i morres
![]()
![]()
Er ikke langt bak - veide meg i går, opp 10,5 :O
Da må jeg få si at jeg ikke synes dere har gått opp så myeIkke ta det ille opp men er litt godt det ikke bare er meg![]()
![]()
Er en del vann daå håper de går lett av
![]()
2 etg.Hehehe hva hun ønsker da?![]()
Er da ikke noe farlig å siDa må jeg få si at jeg ikke synes dere har gått opp så myetørr ikke si hvor mye jeg har gått opp til nå:/
hehe...jaja...er da ikke så gale detAve Mariahar lagt på meg 11 kilo i morres
![]()
![]()
Ave Mariahar lagt på meg 11 kilo i morres
![]()
![]()
Har ikke veid meg på noen uker men tipper jeg har lagt påmeg ca det samme. Mellom 9og 11 kg kanskje.. men badvekta har atreika,så nå får jeg ikke veid meg før jm om over en ukeEr ikke langt bak - veide meg i går, opp 10,5 :O