Skravletråd

Åååh da er du ekstra god :)
Vet ikke det:) Jeg er ei real bitch å leve med om dagene, for alt han gjør er jo så og si galt, å er ikke lett for han å takle meg når han er deprimert selv:)
Så jeg håper dette kan være et plaster på såret. Husk han er mann:p å ikke like lett å skulle takle flere ting på en gang da:p
Men jeg kunne ikke fått bedre mann enn jeg har :) for har hatt begge sider av gjærdet:p det grønne og det ikke fult så grønne.
Exn var Sahara og gubben er en oase:) så aldri I livet om jeg vil bytte han ut. Det finnes sand I oasen også:) han er langt fra perfekt:) men når man har hatt helvete, så er han himmelen I forhold :) :)

Da tror jeg at jeg har lagt en fin plan for helga:)
Det skal være båt race I sandefjord:) å en kamerat av gubben, har ei datter som deltar så tror vi skal dra å se på det:)
Hadde å tenkt å gi gubben tur med Marit strømmøy I båten hennes, en formel 1, 2 seter som gjør 100 knop på 0-3 sekunder og 6 g I svingene. Tror han hadde synes dette hadde vært gøy:) :) men vi får se hva slags planer han har :p
oohh stilig...hadde han vel likt ja:)

Haha - det var det katten prøvde på og. La seg over armen og på mobilen ^-^

Virket nesten til han kosebeit meg I nesa.. :)
He he. Min har biti meg en gang I nesa, å da var han desperat etter å komme ut av soverommet, for vi hadde lukket døra når vi la oss og glemt at han var der. Så det å bite mor I nesa så han som siste utvei for å få meg opp av senga, når det ikke hjalp med mjauing og slikking:)

Skal ikke gjøre en drit før seinere i dag :) da blir det ut å kjøpe nye sko.... Igjen.... Gutter bruker sko som andre bruker sokker :eek: det er det 3 paret til denne gutten denne sesongen! Altså fra mai :eek:

Hehe, høres deilig ut å ikke gjøre en drit:P

Åhh, såpass...ka sko kjøper du da?

Skal ikke gjøre en drit før seinere i dag :) da blir det ut å kjøpe nye sko.... Igjen.... Gutter bruker sko som andre bruker sokker :o det er det 3 paret til denne gutten denne sesongen! Altså fra mai :o

Oi hjelpes!! Hehe! Min er faktisk fremdeles på første par i sommer, utrolig :P

Vet ikke det:) Jeg er ei real bitch å leve med om dagene, for alt han gjør er jo så og si galt, å er ikke lett for han å takle meg når han er deprimert selv:)
Så jeg håper dette kan være et plaster på såret. Husk han er mann:p å ikke like lett å skulle takle flere ting på en gang da:p
Men jeg kunne ikke fått bedre mann enn jeg har :) for har hatt begge sider av gjærdet:p det grønne og det ikke fult så grønne.
Exn var Sahara og gubben er en oase:) så aldri I livet om jeg vil bytte han ut. Det finnes sand I oasen også:) han er langt fra perfekt:) men når man har hatt helvete, så er han himmelen I forhold :) :)
Åååh det var fint sagt da <3 jeg Har akkurat det samme :) å godt er det at vi begge har funnet en oase nå :) :)

Jeg er ikke så lett jeg heller.. Ble skikkelig lei meg i går når han ikke la merke til alt jeg hadde gjort . Stakar :/..

Da tror jeg at jeg har lagt en fin plan for helga:)
Det skal være båt race I sandefjord:) å en kamerat av gubben, har ei datter som deltar så tror vi skal dra å se på det:)
Hadde å tenkt å gi gubben tur med Marit strømmøy I båten hennes, en formel 1, 2 seter som gjør 100 knop på 0-3 sekunder og 6 g I svingene. Tror han hadde synes dette hadde vært gøy:) :) men vi får se hva slags planer han har :p

Oi det hørtes gøy ut! :D

Synes det her var så bra beskrivelse - tenkt samme tanken flere ganger.

Har ellers også en som tidvis sliter med depresjon i hus, ikke alltid like lett - men jeg er sikker på at han kommer til å sette pris på overraskelsen din ;)

Åååh det var fint sagt da <3 jeg Har akkurat det samme :) å godt er det at vi begge har funnet en oase nå :) :)

Jeg er ikke så lett jeg heller.. Ble skikkelig lei meg i går når han ikke la merke til alt jeg hadde gjort . Stakar :/..
Viste du ville skjønne hva jeg mente med disse merkelige metaforene mine :p

æsj kjipt...blitt litt lite søvn da?
Hva gjore du?
Jeg vaska 2 maskiner med klær, støvsugte kjøkken, gang og trapp ( trappen vasket jeg å)
Baker ett lass med kaker, ryddet å polerte kjøkkenet, vasket ytterdøren å pusset vinduet i den, rydda , støvsuget å tørka støv på rommet vårt , å byttet på senga.

Back
Topp