Ja det er detDet skjønner jeg, slet selv. Men fikk sove litt da. God når man endelig får sove å![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er detDet skjønner jeg, slet selv. Men fikk sove litt da. God når man endelig får sove å![]()
Åååh da er du ekstra godEr det jeg å håper på. Han har vært litt deprimert I det siste, så vil prøve å gi han noe morro![]()
Det er godt daFrokostknekkebrød med leverpostei
![]()
Både ogJa det er detfikk du sove?
UffBåde ogsov hardt når jeg sov
men mye våken. Så må si meg fornøyd
![]()
Haha - det var det katten prøvde på og. La seg over armen og på mobilen ^-^God morgenBare ligg du
....
God morgen![]()
![]()
Slappe av høres ikke feil utSlappe av![]()
![]()
![]()
Vet ikke detÅååh da er du ekstra god![]()
oohh stilig...hadde han vel likt jaDa tror jeg at jeg har lagt en fin plan for helga
Det skal være båt race I sandefjordå en kamerat av gubben, har ei datter som deltar så tror vi skal dra å se på det
Hadde å tenkt å gi gubben tur med Marit strømmøy I båten hennes, en formel 1, 2 seter som gjør 100 knop på 0-3 sekunder og 6 g I svingene. Tror han hadde synes dette hadde vært gøy![]()
men vi får se hva slags planer han har
![]()
Når jeg endelig fikk sove såsleit med den ene foten i går etter alt jeg gjorde
![]()
He he. Min har biti meg en gang I nesa, å da var han desperat etter å komme ut av soverommet, for vi hadde lukket døra når vi la oss og glemt at han var der. Så det å bite mor I nesa så han som siste utvei for å få meg opp av senga, når det ikke hjalp med mjauing og slikkingHaha - det var det katten prøvde på og. La seg over armen og på mobilen ^-^
Virket nesten til han kosebeit meg I nesa..![]()
Skal ikke gjøre en drit før seinere i dagda blir det ut å kjøpe nye sko.... Igjen.... Gutter bruker sko som andre bruker sokker
det er det 3 paret til denne gutten denne sesongen! Altså fra mai
![]()
Skal ikke gjøre en drit før seinere i dagda blir det ut å kjøpe nye sko.... Igjen.... Gutter bruker sko som andre bruker sokker
det er det 3 paret til denne gutten denne sesongen! Altså fra mai
![]()
Fikk lagt opp vrangbord og strikket litt på den I går, så håper på å bli ferdig med ryggen I løpet av helga, for da har jeg neste uke på ermerSlappe av høres ikke feil ut![]()
Hvordan går det med gensren?![]()
Åååh det var fint sagt da <3 jeg Har akkurat det sammeVet ikke detJeg er ei real bitch å leve med om dagene, for alt han gjør er jo så og si galt, å er ikke lett for han å takle meg når han er deprimert selv
![]()
Så jeg håper dette kan være et plaster på såret. Husk han er mannå ikke like lett å skulle takle flere ting på en gang da
Men jeg kunne ikke fått bedre mann enn jeg harfor har hatt begge sider av gjærdet
det grønne og det ikke fult så grønne.
Exn var Sahara og gubben er en oaseså aldri I livet om jeg vil bytte han ut. Det finnes sand I oasen også
han er langt fra perfekt
men når man har hatt helvete, så er han himmelen I forhold
![]()
![]()
Er vant med det nåUffikke godt å slite med å sove
Da tror jeg at jeg har lagt en fin plan for helga![]()
Det skal være båt race I sandefjordå en kamerat av gubben, har ei datter som deltar så tror vi skal dra å se på det
![]()
Hadde å tenkt å gi gubben tur med Marit strømmøy I båten hennes, en formel 1, 2 seter som gjør 100 knop på 0-3 sekunder og 6 g I svingene. Tror han hadde synes dette hadde vært gøy![]()
men vi får se hva slags planer han har
![]()
Exn var Sahara og gubben er en oaseså aldri I livet om jeg vil bytte han ut. Det finnes sand I oasen også
han er langt fra perfekt
men når man har hatt helvete, så er han himmelen I forhold
![]()
![]()
Viste du ville skjønne hva jeg mente med disse merkelige metaforene mineÅååh det var fint sagt da <3 jeg Har akkurat det sammeå godt er det at vi begge har funnet en oase nå
![]()
![]()
Jeg er ikke så lett jeg heller.. Ble skikkelig lei meg i går når han ikke la merke til alt jeg hadde gjort . Stakar :/..
Jeg vaska 2 maskiner med klær, støvsugte kjøkken, gang og trapp ( trappen vasket jeg å)æsj kjipt...blitt litt lite søvn da?
Hva gjore du?