Hehe hun er kjapp jaOg ser at snart flyr Fride rett forbi meg ^-^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe hun er kjapp jaOg ser at snart flyr Fride rett forbi meg ^-^
Hehehe ja takkHehe, du kan få låne skylappene mine?
Venter på naboen jeg skal låne gressklipperen av, så skal vel ikke so så mye![]()
Her er det stort sett mannen som rydder - ikke alltid jeg får det med meg heller :OHehehe ja takktrenger de i dag for i dag ser jeg jammen alt
![]()
Verste er at det er sikkert ingen som ser at de er blitt gjort![]()
Hehe søte pusen daHer er det stort sett mannen som rydder - ikke alltid jeg får det med meg heller :O
Prøver å bli flinkere da (både til å rydde oftere og legge merke til at det blir gjort ^-^)
Ellers blir jeg stalket av pus ^-^
Hehe - nei. Men aldri for sent til å snu og bli bedreHehe søte pusen da![]()
![]()
Nei det er kansje ikke så lett p legge merke til :/ hvertfall når man er vandt med det kan jeg tenke meg![]()
Hehe jaHehe - nei. Men aldri for sent til å snu og bli bedrevi kan bytte superpowers litt?
Ja, hun er søt og veldig opptatt av magen i det siste. Skal helst ligge helt inntil![]()
Hvis de driver å bygger ute så...Sånn der var ytrer døren polert åhar irritert meg lenge den nå
hvit dør full av bygge støv
![]()
Men går vell ikke lange tiden før den er full igjen kan jeg tenke meg..
Ooooh kakeHehe jaslenger de over for jeg Jar ikke godt av mere
![]()
Sitter å venter på de siste kakene nå så skal jeg rydde rommet vårt tenkte jeg
Søta da <3
Det er så . ja de bygger hos naboen :/Hvis de driver å bygger ute så...
Men det er litt som pollen på bil - blir liksom aldri helt borte, men digg å ha ren bil![]()
Hahaha sukker er da vell aldri feilOoooh kakegodt med kake ^-^
Har så lyst å lage marengs, men er kanskje ikke rette tidspunktet å hive I seg mer sukker på?![]()
Ja er helt aleneSkal du bare nyte roen nå? Håper det hvertfall![]()
Satse på det daDet er så . ja de bygger hos naboen :/tre svære ene boliger
men de er mer eller mindre ferdige på utsiden
så håper det holder seg ok litt til hvertfall
![]()
Krokene og flaska var fine deDet er en Kjekk post dag det![]()
Ble du fornøyd?![]()
NeiHahaha sukker er da vell aldri feiler en kilo i disse små kakene mine
pluss sukker på toppen
hahaha uff
Bare to brett igjen å steke nåhar laget middags meny frem til neste lørdag
![]()
Skrevet masse på handle lappen til lørdag![]()
Å endelig høres det ut som de har sluttet å borte ute..![]()
Er da effektiv du åFått støvsuget nede å nåfår egentlig ikke lov men når sambo jobber slik som han gjør så har jeg ikke samvittighet til å la han gjøre det heller
![]()
Den kjenner jeg til. Sa I fra te gubben at han måtte ta av seg på beina I gangen for jeg hadde vaska stue gulvet. Gjett hvem som glemte det etter 5 min. Skrekkelig irriterende.Hehehe ja takktrenger de i dag for i dag ser jeg jammen alt
![]()
Verste er at det er sikkert ingen som ser at de er blitt gjort![]()
Åååh gledesiden sambo jobber kveld neste uke så får han jo vert med på føste skoledag
![]()
Åååh så pen pusHer er det stort sett mannen som rydder - ikke alltid jeg får det med meg heller :O
Prøver å bli flinkere da (både til å rydde oftere og legge merke til at det blir gjort ^-^)
Ellers blir jeg stalket av pus ^-^