Skravletråd

Hehehe ja takk :p trenger de i dag for i dag ser jeg jammen alt :o
Verste er at det er sikkert ingen som ser at de er blitt gjort :o
Her er det stort sett mannen som rydder - ikke alltid jeg får det med meg heller :O
Prøver å bli flinkere da (både til å rydde oftere og legge merke til at det blir gjort ^-^)

Ellers blir jeg stalket av pus ^-^

Vedlegg

• 1439468722440.jpg
    1439468722440.jpg
    98,6 KB · Visninger: 4
Her er det stort sett mannen som rydder - ikke alltid jeg får det med meg heller :O
Prøver å bli flinkere da (både til å rydde oftere og legge merke til at det blir gjort ^-^)

Ellers blir jeg stalket av pus ^-^
Hehe søte pusen da :D :D

Nei det er kansje ikke så lett p legge merke til :/ hvertfall når man er vandt med det kan jeg tenke meg :)

Sånn der var ytrer døren polert å :D har irritert meg lenge den nå :p hvit dør full av bygge støv :o
Men går vell ikke lange tiden før den er full igjen kan jeg tenke meg..

Hehe søte pusen da :D :D

Nei det er kansje ikke så lett p legge merke til :/ hvertfall når man er vandt med det kan jeg tenke meg :)
Hehe - nei. Men aldri for sent til å snu og bli bedre ;) vi kan bytte superpowers litt? ;)

Ja, hun er søt og veldig opptatt av magen i det siste. Skal helst ligge helt inntil :)

Hehe - nei. Men aldri for sent til å snu og bli bedre ;) vi kan bytte superpowers litt? ;)

Ja, hun er søt og veldig opptatt av magen i det siste. Skal helst ligge helt inntil :)
Hehe ja :p slenger de over for jeg Jar ikke godt av mere :o
Sitter å venter på de siste kakene nå så skal jeg rydde rommet vårt tenkte jeg :p

Søta da <3

Sånn der var ytrer døren polert å :D har irritert meg lenge den nå :p hvit dør full av bygge støv :o
Men går vell ikke lange tiden før den er full igjen kan jeg tenke meg..
Hvis de driver å bygger ute så...

Men det er litt som pollen på bil - blir liksom aldri helt borte, men digg å ha ren bil ;)

Hehe ja :p slenger de over for jeg Jar ikke godt av mere :o
Sitter å venter på de siste kakene nå så skal jeg rydde rommet vårt tenkte jeg :p

Søta da <3
Ooooh kake :) godt med kake ^-^

Har så lyst å lage marengs, men er kanskje ikke rette tidspunktet å hive I seg mer sukker på? :P

Hvis de driver å bygger ute så...

Men det er litt som pollen på bil - blir liksom aldri helt borte, men digg å ha ren bil ;)
Det er så . ja de bygger hos naboen :/ :p tre svære ene boliger :p men de er mer eller mindre ferdige på utsiden :) så håper det holder seg ok litt til hvertfall :p

Bare to brett igjen å steke nå :p har laget middags meny frem til neste lørdag :D
Skrevet masse på handle lappen til lørdag :p
Å endelig høres det ut som de har sluttet å borte ute.. :D
Fått støvsuget nede å nå :) får egentlig ikke lov men når sambo jobber slik som han gjør så har jeg ikke samvittighet til å la han gjøre det heller :)
Er da effektiv du å :) må lære meg det med uke handling :)

Hehehe ja takk :p trenger de i dag for i dag ser jeg jammen alt :o
Verste er at det er sikkert ingen som ser at de er blitt gjort :o
Den kjenner jeg til. Sa I fra te gubben at han måtte ta av seg på beina I gangen for jeg hadde vaska stue gulvet. Gjett hvem som glemte det etter 5 min. Skrekkelig irriterende.

Back
Topp