Skravletråd

Nå skal jeg snart sette meg ned å lese ukeblad som kom I posten I dag å, før jeg gir det videre til mamma. Greit å delta I undersøkelse og så få 3 mnd med norsk ukeblad, ikke det jeg ville ha kjøpt :p men ok nok:)

Nå skal jeg snart sette meg ned å lese ukeblad som kom I posten I dag å, før jeg gir det videre til mamma. Greit å delta I undersøkelse og så få 3 mnd med norsk ukeblad, ikke det jeg ville ha kjøpt :p men ok nok:)
Hehe da er det jammen greit ja :) kos deg med lesingen :) det er vell fortjent etter alt du har styret med :)

Bare to brett igjen å steke nå :p har laget middags meny frem til neste lørdag :D
Skrevet masse på handle lappen til lørdag :p
Å endelig høres det ut som de har sluttet å borte ute.. :D

Fått støvsuget nede å nå :) får egentlig ikke lov men når sambo jobber slik som han gjør så har jeg ikke samvittighet til å la han gjøre det heller :)

Fått støvsuget nede å nå :) får egentlig ikke lov men når sambo jobber slik som han gjør så har jeg ikke samvittighet til å la han gjøre det heller :)
Du får vært forsiktig du nå! Frøken aktiv du også - er visst generell trend her i dag

Ja det er vist det i dag :o hehe den ene smitter den andre :)
Jeg tar gode pauser i mellom slagene jeg :) prøver å ta det seint :) men ser jo bare mer å mer som burde gjøres :o
Hehe, du kan få låne skylappene mine? :P

Venter på naboen jeg skal låne gressklipperen av, så skal vel ikke so så mye ;)

Back
Topp