Åååh glede
siden sambo jobber kveld neste uke så får han jo vert med på føste skoledag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja fikk besøk av frøken effektivLitt rastløs i dag du?![]()
Ja - det er greit å få benyttet det når humøret først er derJa fikk besøk av frøken effektivå må rett og slett utnytte det til gangs
![]()
YayFikk 4 pakker fra ebay I dag, 2 kjoler til meg, kroker til vogn og ei flaske![]()
Skal du bare nyte roen nå? Håper det hvertfallDa sier jeg meg ferdig![]()
Det er en Kjekk post dag detFikk 4 pakker fra ebay I dag, 2 kjoler til meg, kroker til vogn og ei flaske![]()
Hehe da er det jammen greit jaNå skal jeg snart sette meg ned å lese ukeblad som kom I posten I dag å, før jeg gir det videre til mamma. Greit å delta I undersøkelse og så få 3 mnd med norsk ukeblad, ikke det jeg ville ha kjøptmen ok nok
![]()
Du får vært forsiktig du nå! Frøken aktiv du også - er visst generell trend her i dagFått støvsuget nede å nåfår egentlig ikke lov men når sambo jobber slik som han gjør så har jeg ikke samvittighet til å la han gjøre det heller
![]()
Ja det er vist det i dagDu får vært forsiktig du nå! Frøken aktiv du også - er visst generell trend her i dag
Se derA, tenker du klarer det uten problem![]()
Hehe, du kan få låne skylappene mine?Ja det er vist det i daghehe den ene smitter den andre
![]()
Jeg tar gode pauser i mellom slagene jegprøver å ta det seint
men ser jo bare mer å mer som burde gjøres
![]()