Det er så utrolig irriterendeLagde fiskeboller i hvit saus og stekte bacon til, så var baconet surtkjøpt her om dagen og ikke gått ut på dato, irriterende
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så utrolig irriterendeLagde fiskeboller i hvit saus og stekte bacon til, så var baconet surtkjøpt her om dagen og ikke gått ut på dato, irriterende
![]()
Lagde fiskeboller i hvit saus og stekte bacon til, så var baconet surtkjøpt her om dagen og ikke gått ut på dato, irriterende
![]()
Nommin ^-^ søte, uskyldige voffsen![]()
Blæ.. Forsikrings regninger er noe drittmen nå er hvertfall huset forsikra 1 år til
![]()
Hvor i svarte huleste ble dagen av?? Seriøst? Kl er kvart over 5![]()
Har en stor pose i kjøleskapetMå prøves![]()
Hehe jaHihihi ja han er nå litt søt likevel![]()
Å noe herk å betaleUff ja det er svindyrt![]()
Åååh så braMåtte sende sambo på butikken for hadde visst ikke oljemen da skulle han kjøpe med druer
![]()
Første jeg tenkte når jeg så han på bildet nå var "hakke gjort noe gæli" å så leste jeg kommentaren din, måtte le
Klarer du å dosere det ut da?Har en stor pose i kjøleskapethvertfall 1 kilo der
så tar jeg ut litt å litt
![]()
Hehe ja jeg klarerKlarer du å dosere det ut da?
Har jeg en kilo inne, så forsvinner de likefort som en vanlig boks![]()
Spiser så lenge jeg har tilgjengelig, jeg ><Hehe ja jeg klarerfor jeg kan ikke spise så mye på en gang
![]()
![]()
Åååh det må ha vert gøy å være med påSpiser så lenge jeg har tilgjengelig, jeg ><
De gangene jeg var med og høstet inn, så havnet det store mengder ned I magen
Spiste bare de som var små og ikke skal være med for vin da![]()