Nei, syns det var ubehagelig. jeg er rar og nybegynner i know...men de var liksom for mykeIkke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, syns det var ubehagelig. jeg er rar og nybegynner i know...men de var liksom for mykeIkke?
hehe ja..enkelte dager flyr unna!!Hvor i svarte huleste ble dagen av?? Seriøst? Kl er kvart over 5![]()
Åh vips så var det kveld :/ hjelpheh
hehe ja..enkelte dager flyr unna!!
hehe, men er ikke det kos daÅh vips så var det kveld :/ hjelpherrefred vis det fortsetter sånn så er snart Torbjørn født
![]()
Åååh så herligBursdagsbarnet ble forresten veldig fornøyd med begge kakene![]()
Det er såEbay er faaaaarlig!!!
Njahehe, men er ikke det kos da![]()
TakkÅååh så herlig![]()
de var jo så fine å da
![]()
Det er såblei det mye?
Ikke santTakkAlltid kjekt når det blir satt pris på
Tar jo litt tid
![]()
hehe...der er jeg enig med degNjakjekt med baby men tiden kan godt bremse å hvertfall når han er baby
vill tiden skal gå sakte da
![]()
Da kommer det ann på om du vil bruke kr på pinner eller ei. Jeg har noen som jeg har kjøpt i garnbutikk de er å i tre, men lakket så de er hardere de kostet 60 kr og oppover. Mener jeg å huskeNei, syns det var ubehagelig. jeg er rar og nybegynner i know...men de var liksom for myke
Ikke santdet er ikke bare bare
![]()
Mannen har slått på stortromma i dag....kjøpt inn masse forskjellig god mat og drikke så vi skal kose oss med film og serieHva skal dere damer/ jenter i kveld da?![]()
HeheVet ikke enda...ser endahehe...ligger i handlekurven
![]()
Da kommer det ann på om du vil bruke kr på pinner eller ei. Jeg har noen som jeg har kjøpt i garnbutikk de er å i tre, men lakket så de er hardere de kostet 60 kr og oppover. Mener jeg å huske![]()