Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UffHerlighet så frustrert jeg var i statypisk i det jeg skal ut døra for å hente ungene oppdager jeg at hunden har tatt seg en luftetur på egenhånd...... Lette i en halvtime!! Men nei! Så måtte bare gå.. Da vi kom hjem var han borti veien her. Rolig vei, men likevel, det ER en bilvei! Fres fres fres
i morgen skal jeg ringe snekker og få ny port på verandaen! Han var på tur i dag 1,5-2 timer! IKKE greit!
Jakke til meg selvHva holder du på å strikke da?
Jeg åSulten
Ja stemmer. var jo meksikanskGryterett![]()
BahFikk ikke kjøpt druer pga den dustehunden
AmerikanskJa stemmer. var jo meksikansk![]()
Uff![]()
Ikke greit nei men han har sikkert kost seg![]()
Amerikanskhahaha
Åh skal bli spennende å se bildeJakke til meg selvhar gitt meg selv ut neste uke på å bli ferdig
hater ufo'r (uferdige objekter/ uferdige strikkeprosjekt)
Jeg åmen barna løp rett ut etter at jeg henta de
har jammen ikke tid til å spise de
haha men jeg lager nå middag så får De heller spise når de har tid
![]()
Fikk en til men må på posten p hente denÅh kult![]()
Skjønner at de ikke er morro når han stikker avHerlighet så frustrert jeg var i statypisk i det jeg skal ut døra for å hente ungene oppdager jeg at hunden har tatt seg en luftetur på egenhånd...... Lette i en halvtime!! Men nei! Så måtte bare gå.. Da vi kom hjem var han borti veien her. Rolig vei, men likevel, det ER en bilvei! Fres fres fres
i morgen skal jeg ringe snekker og få ny port på verandaen! Han var på tur i dag 1,5-2 timer! IKKE greit!
Oi som du har stått på da, og på bursdagen og greierhåper du får slappet av og kost deg litt nå
![]()
Avslapping I gang ^-^ååhh, så flotte gaver![]()
hengkøye må være luksus![]()
Ja det sjønner jeg godt . Håper dere får fikset portenSikkert! Gudene vet hva han har drevet på med... Men redd han skal hoppe opp på noen unger og skremme de eller bli påkjørt eller komme i krangel med en annen hund eller ett eller annet![]()
Fikk en til men må på posten p hente denå det ville ikke småtassene bære med på
hehe så får hente den i morgen når vi likevel skal til sentrum
![]()