Skravletråd

Herlighet så frustrert jeg var i sta :P typisk i det jeg skal ut døra for å hente ungene oppdager jeg at hunden har tatt seg en luftetur på egenhånd...... Lette i en halvtime!! Men nei! Så måtte bare gå.. Da vi kom hjem var han borti veien her. Rolig vei, men likevel, det ER en bilvei! Fres fres fres :P i morgen skal jeg ringe snekker og få ny port på verandaen! Han var på tur i dag 1,5-2 timer! IKKE greit!
Uff :o
Ikke greit nei men han har sikkert kost seg :p

Uff :o
Ikke greit nei men han har sikkert kost seg :p

Sikkert! Gudene vet hva han har drevet på med... Men redd han skal hoppe opp på noen unger og skremme de eller bli påkjørt eller komme i krangel med en annen hund eller ett eller annet :o

Herlighet så frustrert jeg var i sta :P typisk i det jeg skal ut døra for å hente ungene oppdager jeg at hunden har tatt seg en luftetur på egenhånd...... Lette i en halvtime!! Men nei! Så måtte bare gå.. Da vi kom hjem var han borti veien her. Rolig vei, men likevel, det ER en bilvei! Fres fres fres :P i morgen skal jeg ringe snekker og få ny port på verandaen! Han var på tur i dag 1,5-2 timer! IKKE greit!
Skjønner at de ikke er morro når han stikker av:) men du fant han nå fort igjenn synes jeg.

Her klarer jeg ikke bruke de bambuspinnene jeg kjøpte...så må kjøpe noen andre i morra og da begynner jeg på buksa.

Back
Topp