Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
og hva er middag hos deg da fride??![]()
Ja ^-^ men fikk gavene mye tidligere, som hengekøyen jeg er blitt så glad i og 3D uloohh kose dere med grilling![]()
Fått noe fint ?![]()
Sånn! Mannen hadde egentlig planlagt at jeg skulle slappe av mens han vasket bil og handlet - men er ikke flink til å høre etter
Så nå er varer I hus og bilen skinnende ren. Ikke alltid like enkelt å sitte på huk, men har nå overlevd.
Så nå er planen å sitte litt I hengekøya mens han fikser mat ^-^ været tillater grilling så da blir det Burger![]()
Den var veldig god ja...med både laks og torskMmm nam!![]()
Så diggJeg skal lage kylling tandoori![]()
ååhh, så flotte gaverJa ^-^ men fikk gavene mye tidligere, som hengekøyen jeg er blitt så glad i og 3D ulveldig fornøyd med det
![]()
Derfor du skravler så iherdigVil og være med i trekning av stolen
Blir spennende denn e mnd, i spesielt siden det der så mange november damer som ser ut til å greie målet!
GryterettÅh såpass![]()
Hva skal ha til middag i dag d?
Her er vi stappmett på hjemmelaget fiskegrateng nå![]()
Nja min pleier å ha fra 7-3Er dataingeniør, jobber med programmering. Sikkert litt "vanligere" arbeidstid
Nja min pleier å ha fra 7-3eller fra halv 3-11
![]()
Så fine gaverJa ^-^ men fikk gavene mye tidligere, som hengekøyen jeg er blitt så glad i og 3D ulveldig fornøyd med det
![]()
Hehe farlig farligEn del i handlekurven på ebay nå:O