Skravletråd

Sånn! Mannen hadde egentlig planlagt at jeg skulle slappe av mens han vasket bil og handlet - men er ikke flink til å høre etter :P

Så nå er varer I hus og bilen skinnende ren. Ikke alltid like enkelt å sitte på huk, men har nå overlevd.

Så nå er planen å sitte litt I hengekøya mens han fikser mat ^-^ været tillater grilling så da blir det Burger :)

Oi som du har stått på da, og på bursdagen og greier :) håper du får slappet av og kost deg litt nå :)

Herlighet så frustrert jeg var i sta :P typisk i det jeg skal ut døra for å hente ungene oppdager jeg at hunden har tatt seg en luftetur på egenhånd...... Lette i en halvtime!! Men nei! Så måtte bare gå.. Da vi kom hjem var han borti veien her. Rolig vei, men likevel, det ER en bilvei! Fres fres fres :P i morgen skal jeg ringe snekker og få ny port på verandaen! Han var på tur i dag 1,5-2 timer! IKKE greit!

Derfor du skravler så iherdig;) Vil og være med i trekning av stolen:) Blir spennende denn e mnd, i spesielt siden det der så mange november damer som ser ut til å greie målet!

Ja hadde vært helt genialt å vinne bilstolen altså! Litt av en pris på de greiene der :)

Back
Topp