Skravletråd

Hihi blir spennende å se når han kommer!! Jeg satt på Egon på bursdagen min med rier :P Men så ga det seg også akkurat kl 12 på kvelden da det bikka over til en ny dato da fikk jeg skikkelige rier hehe. Ville ha en egen dag han :D
Det blir sykt spennende å se når de små vill komme :D :D

Hehe ja det ville han da jammen :D :D

Jada, han har trivdes veldig sp langt i hvert fall. Men i dag hadde han ikke vært der på nesten ei uke da, så da var det liiitt skummelt igjen. Spesielt siden det plutselig var 1-4 klassr samla på ett sted, og ikke bare 1.klassingene. Da var han ikke høy i hatten. Men han fant seg en han hadde blitt kjent med forrige uke, så da var det greit:)

Skjønner det er litt skummelt ja! Det syns min og i blant :) Men godt han fant en han kjente litt :)

Men det hjelper å gå seg en pause etterpå da. Så etter jeg hadde gått måtte jeg bare blåse i handling og dra hjem og hvile. Så kunne jeg handle etterpå og det gikk greit. Men spm mitt er jo om det er forebyggende å gjøre sånn, å gå litt og hvile etterpå, eller om det kan være med å forverre på sikt. Ingen aning!
Uff det er det som ikke er lett å vite men det kan jo være. Du trener jo opp bekkenet :)
Godt at det hjalp med en pause :) man trenger det innimellom å nå mer enn noe annet :)

Jepp hehe han vill helst ikke bli hentet før ti på halv 5 :p hehe ikke hun heller :) hehe men jeg sjønner dem veldig godt :)
Mye kjekkere der med mange å leke med :D
Ja, kan jo skjønne det. Min er nok litt hjemmekjær han da, og liker gså å leke med naboungene, som jeg tror er hjemme nå. Så vet han helst vil hentes tidlig. Tror jeg:P kan jo godt hende han sier noe annet når jeg kommer og henter da:D

Jepp hehe han vill helst ikke bli hentet før ti på halv 5 :p hehe ikke hun heller :) hehe men jeg sjønner dem veldig godt :)
Mye kjekkere der med mange å leke med :D

Min kjefter hvis jeg henter for tidlig :P ååå mammaaaa.. jeg vil ikke hjem ennnåååååååå... :D

Ja, kan jo skjønne det. Min er nok litt hjemmekjær han da, og liker gså å leke med naboungene, som jeg tror er hjemme nå. Så vet han helst vil hentes tidlig. Tror jeg:P kan jo godt hende han sier noe annet når jeg kommer og henter da:D
Hehe men da er det jo kjekt hjemme å :D her er jo kompisene på SFO :p

Back
Topp