Ok.. Jeg får vel kanskje bare prøve meg frem og se.. Men har liksom enda ikke greid å finne helt ut hva som funker best for meg.Ja ikke greit.. Tror det er litt individuelt også. Jeg er best om jeg går minst mulig, rett og slett![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok.. Jeg får vel kanskje bare prøve meg frem og se.. Men har liksom enda ikke greid å finne helt ut hva som funker best for meg.Ja ikke greit.. Tror det er litt individuelt også. Jeg er best om jeg går minst mulig, rett og slett![]()
Hehekjekt med noe aner da
men jeg har dilla på skinke å ost
![]()
Hehe avsoluttsunnere enn sjokolade![]()
Hehe salt syk i dag?Tror jeg vil ha røkelaks fordi det er salt.. hmmmmmjaja.. skinke og ost er også godt
![]()
Ja det var veldig bra! litt lettere å dra ifra han også når han hadde noen å gå til liksom.. ♥
Ja sånn var det for min og en av dagene forrige uke. Da var det godt at det bare var 1.klassinger der og nok voksne til å ta seg litt av dem en bitteliten stund i hvert fall. Men føler dem er veldig mye mer på egenhånd nå enn i barnehagen da!Ja ikke mye gøy å gå fra de når de står der og er litt lost.. 2. dagen min skulle fant han ingen han hadde lekt med dagen før, men heldigvis så kom en av de som jobbet der og tok seg av hanogså kom de andre etterhvert
Tvinget den fremFikk du ikke energien min?hehe den er ikke hos meg lengre hvertfall
![]()
Hehehe det er litt herlig å dasyntes det er ett godt tegn jeg
![]()
![]()
Hehe avsolutt
Hadde litt dilla med eldste å.. Å trodde legen skulle si det var bra men neida. Hun var skikkelig streng å sa at jeg bare fikk spise en håndfull hver dag :/ kjipesen!
Gratulerer så mye med dagen daHaha ^-^ tror at selv som gravid ville det vært lite forståelse for at jeg ikke kan ta imot bursdagshilsener (at de alle bare går ut ifra at jeg er våken nå er en annen ting)
Ja sånn var det for min og en av dagene forrige uke. Da var det godt at det bare var 1.klassinger der og nok voksne til å ta seg litt av dem en bitteliten stund i hvert fall. Men føler dem er veldig mye mer på egenhånd nå enn i barnehagen da!
Se der jaTvinget den fremså nå er badet vasket, 2.maskina går, og det som var tørt brettet
![]()
Nei fordi hun mente at alt skulle spises med måte.. Endte med at jeg ikke turde å si hva jeg spiste :/nei så teit, fordi det er mye fruktsukker?
Nei fordi hun mente at alt skulle spises med måte.. Endte med at jeg ikke turde å si hva jeg spiste :/
Hahaha endret det nåhehe flink fiber![]()
Ikke sant :/hah! teit![]()