Nettopp spist brødskiver med gulostKansje finne noe lunsj jeg å snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettopp spist brødskiver med gulostKansje finne noe lunsj jeg å snart![]()
Det er drue sesong så ja det bør de virkelig haer jo nå de er gode
![]()
Uff nei det skal jammen ikke være lett å vite med alt det man hører .. Føler å at det er ingen som sier det sammeGikk ca et kvarter og snudde og gikk tilbake. Gikk i rolig tempo, men ble mer og mer vondt jo lengre jeg gikk. Prøvde hele tiden å være bevisst på hvordan jeg gikk. Vet ikke om det er bra å gjøre sånn jeg. Noen sier man ikke skal terge bekkenet, andre sier man bare skal gå selv om det gjør vondt. Ikke til å bli klok av egentlig![]()
Hehe samme hermen jeg kjøper alltid ny
![]()
Ble det samme her gittNettopp spist brødskiver med gulostSnart hente på sfo
Jada, han har trivdes veldig sp langt i hvert fall. Men i dag hadde han ikke vært der på nesten ei uke da, så da var det liiitt skummelt igjen. Spesielt siden det plutselig var 1-4 klassr samla på ett sted, og ikke bare 1.klassingene. Da var han ikke høy i hatten. Men han fant seg en han hadde blitt kjent med forrige uke, så da var det greitMen han trives der?
Går sikkert kjempefint uansett![]()
Det er sant :/ krysser fingrene for at de har å at de er fineJa men syns ofte de har så dårlig frukt og grønt på små butikker![]()
Gikk, og fikk mere vondt og var en pine å komme seg tilbake til bilen. Men det gikk greit. Hmm.. Jeg har egentlig fått en litt annen beskjed av min fysio da.
De der er stilige da![]()
Blei en sånn til lilleguttHar en fra butikken men den er sprekt så hvis det er noe vannette oppi renner det igjennom..
Hehe jaJa det blir en utfordring![]()
Kansje finne noe lunsj jeg å snart![]()
Det ble en skive med ost å skinke detJa jeg og, hva skal du ha?
Hehe trodde det var det du fantmelkesjokolade er namme det å da
![]()
Syns det er innmari vanskelig å vite hva som er rett og ikke å gjøre..bekkenet mitt var mye dårligere da vi var på hytta i sommer og det ble mye gåing i ulent terreng.. men føler det hjelper å gå på sia på veien der det er gress fremfor på asfalt dahmmm
Ikke? Fordi han koser seg?Ble det samme her gittmen jeg får ikke hente før 4
hehe
Jeg håper på en slik nåhar bursdag 5 dager før termin
![]()
Jepp hehe han vill helst ikke bli hentet før ti på halv 5Ikke? Fordi han koser seg?
Men det hjelper å gå seg en pause etterpå da. Så etter jeg hadde gått måtte jeg bare blåse i handling og dra hjem og hvile. Så kunne jeg handle etterpå og det gikk greit. Men spm mitt er jo om det er forebyggende å gjøre sånn, å gå litt og hvile etterpå, eller om det kan være med å forverre på sikt. Ingen aning!Uff nei det skal jammen ikke være lett å vite med alt det man hører .. Føler å at det er ingen som sier det samme![]()
Men du prøvdeta det heller med ro nå å ikke gjøre det enda verre hvertfall
![]()