Skravletråd

2ACFC7269A83CB43C7CAD27399C633D213CDC43316D2C9CB73C8D27BCE63234326CF66537A99667313F5CE13.jpg

Blei en sånn til lillegutt :) Har en fra butikken men den er sprekt så hvis det er noe vannette oppi renner det igjennom..

Gikk ca et kvarter og snudde og gikk tilbake. Gikk i rolig tempo, men ble mer og mer vondt jo lengre jeg gikk. Prøvde hele tiden å være bevisst på hvordan jeg gikk. Vet ikke om det er bra å gjøre sånn jeg. Noen sier man ikke skal terge bekkenet, andre sier man bare skal gå selv om det gjør vondt. Ikke til å bli klok av egentlig:P
Uff nei det skal jammen ikke være lett å vite med alt det man hører .. Føler å at det er ingen som sier det samme :)
Men du prøvde :) ta det heller med ro nå å ikke gjøre det enda verre hvertfall :)

Men han trives der?

Går sikkert kjempefint uansett ;)
Jada, han har trivdes veldig sp langt i hvert fall. Men i dag hadde han ikke vært der på nesten ei uke da, så da var det liiitt skummelt igjen. Spesielt siden det plutselig var 1-4 klassr samla på ett sted, og ikke bare 1.klassingene. Da var han ikke høy i hatten. Men han fant seg en han hadde blitt kjent med forrige uke, så da var det greit:)

Gikk, og fikk mere vondt og var en pine å komme seg tilbake til bilen. Men det gikk greit. Hmm.. Jeg har egentlig fått en litt annen beskjed av min fysio da.

bekkenet mitt var mye dårligere da vi var på hytta i sommer og det ble mye gåing i ulent terreng.. men føler det hjelper å gå på sia på veien der det er gress fremfor på asfalt da :) hmmm

bekkenet mitt var mye dårligere da vi var på hytta i sommer og det ble mye gåing i ulent terreng.. men føler det hjelper å gå på sia på veien der det er gress fremfor på asfalt da :) hmmm
Syns det er innmari vanskelig å vite hva som er rett og ikke å gjøre..

Jeg håper på en slik nå :D har bursdag 5 dager før termin :D

Hihi blir spennende å se når han kommer!! Jeg satt på Egon på bursdagen min med rier :P Men så ga det seg også akkurat kl 12 på kvelden da det bikka over til en ny dato da fikk jeg skikkelige rier hehe. Ville ha en egen dag han :D

Uff nei det skal jammen ikke være lett å vite med alt det man hører .. Føler å at det er ingen som sier det samme :)
Men du prøvde :) ta det heller med ro nå å ikke gjøre det enda verre hvertfall :)
Men det hjelper å gå seg en pause etterpå da. Så etter jeg hadde gått måtte jeg bare blåse i handling og dra hjem og hvile. Så kunne jeg handle etterpå og det gikk greit. Men spm mitt er jo om det er forebyggende å gjøre sånn, å gå litt og hvile etterpå, eller om det kan være med å forverre på sikt. Ingen aning!

Back
Topp