Skravletråd

Ok.. Nå hadde jeg tenkt å gå meg en rolig tur i skogen. Men.. Bekkenet er vondt, men ikke så vondt at jeg ikke greier å gå. Hva gjør jeg?? Har så lyst å gå meg en tur!!
Kansje prøve litt forsiktig? :) ikke lett p vite men å gå i skogen skal jo hjelpe. Men ville tatt det veldig forsiktig å ikke langt

Her hadde de planlegging forrige mandag og så nå til fredag:) jeg skal ha planleggingsdag på min jobb i mårra, så er glad det er åpent på sfoen da ja!:)

både torsdag og fredag her :o akkurat i bhg syns jeg det blir litt dumt med langhelg midt i oppstarten, men men det går nok bra

Ja.. Eller delvis.. Ca 200-300 pleier vi å ligge på :) å 1000 til barna :) men det er litt opp å ned..
Dere da?

Prøver å bruke hode når jeg handler...ikke overdrive...men blir nok som regel litt for mye...
Saken er det at familie på begge sider kjøper så alt alt for mye...så må liksom gi litt tilbake vaffal;) hehe.

Fikk jo for 2000 bare av svigers til bursdagen min nå..og jeg hadde ikke noe stor dag...28liksom

Nei. Sovna ikke skikkelig før 6.30 for da sto gubben opp og jeg fikk hele :) senga for meg selv. Har stått opp 3 ganger I natt, på do :) å våknet hver gang jeg skulle snu meg pga dritt bekken :/

Uff, håper du får sove bedre i natt :)

Blir en rolig dag her og - ikke store planene på dagtid egentlig, men har avtalt at jeg får låne en større gressklipper I kveld for fellesområdet, og etter det blir det vel tv/film.

Er jeg heldig så baker mannen kake, men tror ikke det :p

kake.. jeg så du skrev mer, men jeg leste bare kake.. kake.. kake.. kake..

Back
Topp