Jeg tenker alltid at jeg skal hekle julegaver, men får aldri tid til så mye som jeg hadde tenkt![]()
Nei det er det som blir problemet, hehe.. får se hva jeg får gjort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker alltid at jeg skal hekle julegaver, men får aldri tid til så mye som jeg hadde tenkt![]()
Aner ikke :/ men tror ikke det er store forandringen fra sist for min delikke enda
bare jeg beholder plassen min er jeg fornøyd
![]()
Kansje prøve litt forsiktig?Ok.. Nå hadde jeg tenkt å gå meg en rolig tur i skogen. Men.. Bekkenet er vondt, men ikke så vondt at jeg ikke greier å gå. Hva gjør jeg?? Har så lyst å gå meg en tur!!
AhaEr nå halv lurer jeg på...hehe..
ikke for min heller..![]()
Her hadde de planlegging forrige mandag og så nå til fredagjeg skal ha planleggingsdag på min jobb i mårra, så er glad det er åpent på sfoen da ja!
![]()
ikke nå nei...men i løpet av dagen tror jeg nok detAhakansje du har nådd 3000?
![]()
Ja.. Eller delvis.. Ca 200-300 pleier vi å ligge påHar dere budsjett på julegaver da?
Er det mange igjen?ikke nå nei...men i løpet av dagen tror jeg nok det
hihi, ok.
Mange å kjøpe til?
Lager du kalender?
Ja.. Eller delvis.. Ca 200-300 pleier vi å ligge påå 1000 til barna
men det er litt opp å ned..
Dere da?
Nei. Sovna ikke skikkelig før 6.30 for da sto gubben opp og jeg fikk helesenga for meg selv. Har stått opp 3 ganger I natt, på do
å våknet hver gang jeg skulle snu meg pga dritt bekken :/
nææhh...200 kanskje...sjekke snart..Er det mange igjen?![]()
Barnevaderenahhh sånn ja...![]()
det er sant. ka gevinst venter du på?
blir noen jamen gøy å kjøpe inn syns jeg
tror ikke jeg lager kalender i år![]()
Enig!både torsdag og fredag herakkurat i bhg syns jeg det blir litt dumt med langhelg midt i oppstarten, men men det går nok bra
oohh stemmer. den er genial. guttungen har en i barnehagen og en på hyttaBarnevaderen![]()
Blir en rolig dag her og - ikke store planene på dagtid egentlig, men har avtalt at jeg får låne en større gressklipper I kveld for fellesområdet, og etter det blir det vel tv/film.
Er jeg heldig så baker mannen kake, men tror ikke det![]()
Så bra ^-^ Nå haster det jo ikke, for den i magen blir vel den første som skal bruke, men greit å høre at det faktisk er registrertoohh stemmer. den er genial. guttungen har en i barnehagen og en på hytta