Skravletråd

Hun er 29 nå (og gruer seg til neste år :p). Når vi var små hatet vi å ha bursdag nesten samtidig, men veldig praktisk sånn i etterkant ^-^
hehe...å bli 30ja:P? haha...jeg ble jo 28år nå..ikke så lenge til 30 her heller.

Er nok ingen dum ide det :) blir liksom litt mer personlig enn noe man plukker opp ^-^

Ja synes også det er koselig :) Får se hvor mange jeg får tid til da :P også syns jeg størrelser er så vanskelig til barn som ikke er mine.. :)

hehe...å bli 30ja:P? haha...jeg ble jo 28år nå..ikke så lenge til 30 her heller.
Hehe, nei er vel ikke det - men fordelen er jo at man kan ønske seg litt mer pga rundt tall. Jeg og en av venninnene planlegger å få til en spahelg for henne til neste år ^-^

Ok.. Nå hadde jeg tenkt å gå meg en rolig tur i skogen. Men.. Bekkenet er vondt, men ikke så vondt at jeg ikke greier å gå. Hva gjør jeg?? Har så lyst å gå meg en tur!!

Da blir det sfo på gutten. Greit å få noen timer i dag, har ikke vært der siden forrige torsdag, og i morgen må har være der hele dagen mens jeg er på jobb så..

Blir nok bra :D min liker seg veldig godt :) i går hadde de fått is :P en som var rimelig fornøyd da ja.. (var bursdag)

Back
Topp