Åååh weeeeSvar fra besafe. Tusen takk for din tilbakemelding. Vi sender din premie snart i posten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh weeeeSvar fra besafe. Tusen takk for din tilbakemelding. Vi sender din premie snart i posten![]()
hehe...å bli 30jaHun er 29 nå (og gruer seg til neste år). Når vi var små hatet vi å ha bursdag nesten samtidig, men veldig praktisk sånn i etterkant ^-^
blir braÅååh weeee![]()
![]()
Godt å høreÅååh herlig <3
Savner de ansatte fra barnehagen jeghåper virkelig Torbjørn kommer inn der
Har noen herlige fra SFO nå da![]()
enormt flinke
![]()
HmWoop! Det kaller jeg effektivt!![]()
Nei daspesiell farge og elr?
Er nok ingen dum ide detblir liksom litt mer personlig enn noe man plukker opp ^-^
haha...såpassNei damen helst de grønne i løs vekt
har vell 1.5 kilo i kjøleskapet
hahaha
Hehe, nei er vel ikke det - men fordelen er jo at man kan ønske seg litt mer pga rundt tall. Jeg og en av venninnene planlegger å få til en spahelg for henne til neste år ^-^hehe...å bli 30ja? haha...jeg ble jo 28år nå..ikke så lenge til 30 her heller.
Ja det har detGodt å høreHar så mye å si
![]()
At de sender ut så fort (bilstolen). Vant i mai og fremdeles ikke hørt noe. Tenkte jeg skulle sende melding til Tamara og høre
Aner ikke :/ men tror ikke det er store forandringen fra sist for min delLurer på om det snart er oppdatering...
ooohh spa så digg daHehe, nei er vel ikke det - men fordelen er jo at man kan ønske seg litt mer pga rundt tall. Jeg og en av venninnene planlegger å få til en spahelg for henne til neste år ^-^
ahhh sånn ja...At de sender ut så fort (bilstolen). Vant i mai og fremdeles ikke hørt noe. Tenkte jeg skulle sende melding til Tamara og høre
Viktig å ha nokhaha...såpass![]()
Da ville jeg prøvdOk.. Nå hadde jeg tenkt å gå meg en rolig tur i skogen. Men.. Bekkenet er vondt, men ikke så vondt at jeg ikke greier å gå. Hva gjør jeg?? Har så lyst å gå meg en tur!!
Da blir det sfo på gutten. Greit å få noen timer i dag, har ikke vært der siden forrige torsdag, og i morgen må har være der hele dagen mens jeg er på jobb så..
hehe okiViktig å ha nokhaha spiser jo ikke så mye hver dag
har en liten klase
![]()