Skravletråd

Det gjør vu så absolutt - var faktisk ikke så langt unna I går kveld heller :P

Nei. Sovna ikke skikkelig før 6.30 for da sto gubben opp og jeg fikk hele :) senga for meg selv. Har stått opp 3 ganger I natt, på do :) å våknet hver gang jeg skulle snu meg pga dritt bekken :/
Huff.. høres slitsomt ut :/

Vet venninna mi sliter veldig med søvnen pga bekkenet - men fikk anbefalt å sove på silkelaken (eller annet stoff som gir samme effekt), så det skal bli lettere å snu seg - eller rulle ^-^

Hehe, ser den! :)

Noen planer for dagen da?

Prøve på en litt mer rolig dag enn i går iallefall...selvom var jo noe jeg uansett ikke kunne styre over i går;)

Skal til salongen for ansiktsbehandling senere. Tenkte da kjøpe noen gaver + kalenderting til guttungen.
Du da?:)

Prøve på en litt mer rolig dag enn i går iallefall...selvom var jo noe jeg uansett ikke kunne styre over i går;)

Skal til salongen for ansiktsbehandling senere. Tenkte da kjøpe noen gaver + kalenderting til guttungen.
Du da?:)
Blir en rolig dag her og - ikke store planene på dagtid egentlig, men har avtalt at jeg får låne en større gressklipper I kveld for fellesområdet, og etter det blir det vel tv/film.

Er jeg heldig så baker mannen kake, men tror ikke det :P

Blir en rolig dag her og - ikke store planene på dagtid egentlig, men har avtalt at jeg får låne en større gressklipper I kveld for fellesområdet, og etter det blir det vel tv/film.

Er jeg heldig så baker mannen kake, men tror ikke det :p
hehe...ka kake har du lyst på:)?

Levert guttungen i barnehagen.
Handla litt div. matvarer
Rydda på kjøkkenet.
Og er nå klar for frokost:D

Back
Topp