God morgenSovet godt?
![]()
God morgen![]()
Har sover som en Stein heldigvis![]()
![]()
Men er ikke lett å komme seg ut av sengen i daghehe
Du da?![]()
God morgen!![]()
God morgenGod morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenSovet godt?
![]()
God morgen![]()
Har sover som en Stein heldigvis![]()
![]()
Men er ikke lett å komme seg ut av sengen i daghehe
Du da?![]()
God morgen!![]()
Hei og hoppGod morgen![]()
Åh da er det hvertfall greit med åpen SFO jaHer hadde de planlegging forrige mandag og så nå til fredagjeg skal ha planleggingsdag på min jobb i mårra, så er glad det er åpent på sfoen da ja!
![]()
Nei. Sovna ikke skikkelig før 6.30 for da sto gubben opp og jeg fikk heleHei og hoppsovet godt?
Huff.. høres slitsomt ut :/Nei. Sovna ikke skikkelig før 6.30 for da sto gubben opp og jeg fikk helesenga for meg selv. Har stått opp 3 ganger I natt, på do
å våknet hver gang jeg skulle snu meg pga dritt bekken :/
hihi, ok.Såvidt! Men må få ordnet noen fler snart![]()
Hehe, ser den!
Noen planer for dagen da?
hihi helt enigDa har jeg fått gutta mine av gårdemååååå kose litt på de før de går
![]()
Høres jo ut som en kjempe flott gaveLurer på om jeg skal strikke noen julegaverlaget monsterbukse i lilla, grå og rosa til niesen til jul i fjor og det ble veldig godt mottatt
![]()
Da blir det sfo på gutten. Greit å få noen timer i dag, har ikke vært der siden forrige torsdag, og i morgen må har være der hele dagen mens jeg er på jobb så..
men men...er vekkerklokka Oliver som styrer detHehe noen timer til kan jeg si meg enig i![]()
Høres bra ut med en planTror jeg Jar bestillt en på ebayhaha men jeg har en plan
![]()
Blir en rolig dag her og - ikke store planene på dagtid egentlig, men har avtalt at jeg får låne en større gressklipper I kveld for fellesområdet, og etter det blir det vel tv/film.Prøve på en litt mer rolig dag enn i går iallefall...selvom var jo noe jeg uansett ikke kunne styre over i går![]()
Skal til salongen for ansiktsbehandling senere. Tenkte da kjøpe noen gaver + kalenderting til guttungen.
Du da?![]()
NeiDet gjør vu så absolutt - var faktisk ikke så langt unna I går kveld heller![]()
hehe...ka kake har du lyst påBlir en rolig dag her og - ikke store planene på dagtid egentlig, men har avtalt at jeg får låne en større gressklipper I kveld for fellesområdet, og etter det blir det vel tv/film.
Er jeg heldig så baker mannen kake, men tror ikke det![]()