Hehe ok. SkjønnerHehe - ny alarm I hus: kattepusen
Koselig og effektivt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ok. SkjønnerHehe - ny alarm I hus: kattepusen
Koselig og effektivt![]()
Men kanskje like greit det - få litt trening I å stå opp tidlig igjen før neste uke og jobbHehe ok. Skjønner![]()
Kan jo være greit det jaMen kanskje like greit det - få litt trening I å stå opp tidlig igjen før neste uke og jobb
Sovet godt?
Hehe, ser den!Kan jo være greit det ja![]()
Joda, bare litt for lite![]()
Har du Fride og rosa begynt på julegavene?
Er nok ingen dum ide detLurer på om jeg skal strikke noen julegaverlaget monsterbukse i lilla, grå og rosa til niesen til jul i fjor og det ble veldig godt mottatt
![]()
Jeg tenker alltid at jeg skal hekle julegaver, men får aldri tid til så mye som jeg hadde tenktLurer på om jeg skal strikke noen julegaverlaget monsterbukse i lilla, grå og rosa til niesen til jul i fjor og det ble veldig godt mottatt
![]()
Greit med en litt myk overgang da ja ^-^Da blir det sfo på gutten. Greit å få noen timer i dag, har ikke vært der siden forrige torsdag, og i morgen må har være der hele dagen mens jeg er på jobb så..
Kosing er viktigDa har jeg fått gutta mine av gårdemååååå kose litt på de før de går
![]()
Ja, tente det kunne være greit. Han var jo ikke der mange timene til sammen forrige uke heller liksom.Greit med en litt myk overgang da ja ^-^
Hehe noen timer til kan jeg si meg enig iSamme her, men kunne godt fått noen timer til![]()
Tror jeg Jar bestillt en på ebayHar du Fride og rosa begynt på julegavene?
Men han trives der?Ja, tente det kunne være greit. Han var jo ikke der mange timene til sammen forrige uke heller liksom.
Åååh slike gaver er så kjekke å fåLurer på om jeg skal strikke noen julegaverlaget monsterbukse i lilla, grå og rosa til niesen til jul i fjor og det ble veldig godt mottatt
![]()
Kan være greit med noen tiner jaDa blir det sfo på gutten. Greit å få noen timer i dag, har ikke vært der siden forrige torsdag, og i morgen må har være der hele dagen mens jeg er på jobb så..
Her hadde de planlegging forrige mandag og så nå til fredagKan være greit med noen tiner jadere skal ikke ha planlegging dere? Så greit
![]()
Her har de stengt men vi slapp med en dag ser de fleste har to![]()