Skravletråd

Da har jeg fått gutta mine av gårde :) mååååå kose litt på de før de går :)

Lurer på om jeg skal strikke noen julegaver :) laget monsterbukse i lilla, grå og rosa til niesen til jul i fjor og det ble veldig godt mottatt :)

Lurer på om jeg skal strikke noen julegaver :) laget monsterbukse i lilla, grå og rosa til niesen til jul i fjor og det ble veldig godt mottatt :)
Er nok ingen dum ide det :) blir liksom litt mer personlig enn noe man plukker opp ^-^

Da blir det sfo på gutten. Greit å få noen timer i dag, har ikke vært der siden forrige torsdag, og i morgen må har være der hele dagen mens jeg er på jobb så..

Jeg tenker alltid at jeg skal hekle julegaver, men får aldri tid til så mye som jeg hadde tenkt:P

Da blir det sfo på gutten. Greit å få noen timer i dag, har ikke vært der siden forrige torsdag, og i morgen må har være der hele dagen mens jeg er på jobb så..
Greit med en litt myk overgang da ja ^-^

Kan være greit med noen tiner ja :) dere skal ikke ha planlegging dere? Så greit :D
Her har de stengt men vi slapp med en dag ser de fleste har to :)

Kan være greit med noen tiner ja :) dere skal ikke ha planlegging dere? Så greit :D
Her har de stengt men vi slapp med en dag ser de fleste har to :)
Her hadde de planlegging forrige mandag og så nå til fredag:) jeg skal ha planleggingsdag på min jobb i mårra, så er glad det er åpent på sfoen da ja!:)

Back
Topp