Skravletråd

æææææsj ja flått er så ekkelt.. og jeg er så dårlig på å få de ut! hodet sitter gjerne igjen :/

For nå har du fam. i Sandefjord:)?
Er født og oppvokst 10 min fra Sandefjord på et sted som heter Stokke, når vi skulle te by'n var det Sandefjord det var snakk om. Jeg flytta hit først, så kom mamma og pappa 4 år etter:) mine to søstre bor i Andebu ca 15 min fra Sandefjord :) så passer perfekt:)

11828757_10155886988835576_8245483510771796755_n.jpg

Lillegutt har testa eplene i dag :D Litt sure, men gode likevel! :)

Er født og oppvokst 10 min fra Sandefjord på et sted som heter Stokke, når vi skulle te by'n var det Sandefjord det var snakk om. Jeg flytta hit først, så kom mamma og pappa 4 år etter:) mine to søstre bor i Andebu ca 15 min fra Sandefjord :) så passer perfekt:)

Så flott med all familie i nærheten...:)
Min er desverre langt unna.

ikke ille for all el. Fin by, spesielt om sommeren.
Men den er liksom så kjedelig likevel.
Og få fine områder der syns jeg...i forhold til evt. huskjøp der...men der er jeg vanskelig da.:P

Eneste er der jeg er oppvokst evt...der er fint;)
Hvor i Halden var det du var oppvokst?
Syns det er mange koselige områder her jeg da:) Men skjønner hva du mener. Jeg syns det er lite her da.. Man må liksom ut av byen npr man skal gjøre no. Og såå mye butikker jeg savner som de hadde der jeg bodde før:D Men har noedby da, men Syns det er dumt å måtte dra ut dit hele tida og for alt mulig

æææææsj ja flått er så ekkelt.. og jeg er så dårlig på å få de ut! hodet sitter gjerne igjen :/
Fikk beskjed av veterinæren at det ikke var et problem - det viktigste var å få nappet dem ut så snart man la merke til dem. Og så helst rense såret; hodet ville falle ut av seg selv sa hun

Jeg er nyskjerrig i kveld. Er dere redd for noe?
Tenker ikke på helt logiske ting som å miste noen man er glad i...men mer andre evt. frykter.
Høyde, tør ikke gå i stige og slikt. Redd for trange mørke rom, liker ikke det jeg kaller langbein, et insekt. Går helst ikke ute i mørket.

Hvor i Halden var det du var oppvokst?
Syns det er mange koselige områder her jeg da:) Men skjønner hva du mener. Jeg syns det er lite her da.. Man må liksom ut av byen npr man skal gjøre no. Og såå mye butikker jeg savner som de hadde der jeg bodde før:D Men har noedby da, men Syns det er dumt å måtte dra ut dit hele tida og for alt mulig

Nordby og nært svenskegrensen er jo et pluss.
Nybo er jeg oppvokst på en gård;)

Back
Topp