Skravletråd

hmmmmm... lillegutt skal på 15 mnd kontroll med vaksine :) Ellers bare sfo/bhg, jeg har ikke egentlig planer :)
er du hjemme i morgen?

Okei, lykke til med kontroll og vaksine. Har han reagert tidligere på vaksine?

Ja, er sykemeldt i morra og hjemme:) Skal ha ansiktsbehandling i morra:D

I sta da jeg skulle plukke meg noen moreller så var det tydeligvis noen DIIIIGRE maur oppi treet og spiste på morellene!! Og da jeg plukka så datt det noen ned på meg! Fysj det var så ekkelt.. jeg hylte :D

Veldig lite glad i maur :/ De bittesmå går greit.. men store maur syns jeg er skikkelig ekkelt :/ liker ikke edderkopper heller.. uhh

Okei. Maur har jeg ikke noe i mot...men noe drit med pissemaur....
edderkopper wææææwæææ:O

Så morro da, at dere får ny ul:)
Ja det er det hun foreløpig heter, gubben er ikke helt komfortabel med johanne så vi får se. Men skal han ha mary så skal jeg ha johanne :p
Ja det er moro, ellers måtte jeg vel kanskje bestilt meg en 3D :D
Aah, nei det blir litt gi og ta:P sålenge de passer fint sammen så er det jo greit om begge velger et hver da:) ellers må man jo nesten finne noe helt annet igjen.

Okei, lykke til med kontroll og vaksine. Har han reagert tidligere på vaksine?

Ja, er sykemeldt i morra og hjemme:) Skal ha ansiktsbehandling i morra:D

Nei heldigvis ingen reaksjon på de andre :) Men tror dette er en ny en, at de to tidligere var like. Men det går sikkert fint :)

Så deilig da! Da må du kose deg :D

I sta da jeg skulle plukke meg noen moreller så var det tydeligvis noen DIIIIGRE maur oppi treet og spiste på morellene!! Og da jeg plukka så datt det noen ned på meg! Fysj det var så ekkelt.. jeg hylte :D
hehe..syns jeg ser deg:P

Det er både greit å litt drit :p men jeg Har kommet meg.. I fjor klarte jeg kun 1 knekkebrød :p nå klarer jeg to :p

Å jeg klarer endelig å spise frukt :D det tok to år dør jeg klarte uten å bli dårlig :eek:
skjønner:)
Hvor mye gikk du ned i forbinelse med operasjon?

Back
Topp