åhh, deilig altsåStemmer detSå stor forskjell fra der vi bodde før, bodde i leilighet midt i byen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åhh, deilig altsåStemmer detSå stor forskjell fra der vi bodde før, bodde i leilighet midt i byen
![]()
Ja. vi har kjørt fra Bergen til Sandnes.Hehe santderfor jeg bare sier Stavanger
men jeg bor mot deg da
Har du kjørt nedover?
not goodJepphaha
Hahahahahaha den var finHer skulle jeg dusje...hadde funnet frem klær og alt...ren truse blant annet.
Kom på badet...tenkte i allverden hvor har det blitt av trusa...jaja...gikk og fant en ny...
Når jeg skulle ha lunsj senere finner jeg en rød tanga oppå smørpakka![]()
For nå har du fam. i SandefjordDet var vanskelig. På mange måter ut i skauen er sted, andre ganger midt i by'n.
Hadde du spurt gubben hadde det blitt her i Sandefjord bare et hus rett ved vannet. Det eneste som er viktig for meg er nærhet til min famså blir nok her vi er. Har ikke råd til hus ved vannet
![]()
Her skulle jeg dusje...hadde funnet frem klær og alt...ren truse blant annet.
Kom på badet...tenkte i allverden hvor har det blitt av trusa...jaja...gikk og fant en ny...
Når jeg skulle ha lunsj senere finner jeg en rød tanga oppå smørpakka![]()
hehe. ja ikke santHahahahahaha den var fin![]()
ja hehe...sånn kan det gåhahaha inni kjøleskapet??
Husker du de to lange tunellene ? Under havet ?Ja. vi har kjørt fra Bergen til Sandnes.
okeihåpe det går like bra denne gangen som med nr. 2 da
Her gikk det nesten for bra, haha. skikkelig puppegutt![]()
Jeg er for mettBlir ikke mett![]()
Husker du de to lange tunellene ? Under havet ?
Mastrsfjord og byfjord?
Jeg bor rett etter den siste på vei ned mot Stavanger
Å jeg er oppvokst på en øy mellom de tohaha
Det kan vi godtJeg er for mettkan vi bytte ;p
En skive :/Det kan vi godthehe...hvor mye spiste du
?
ja lillegutt og.. hehe.. tror han gjerne skulle fått pupp fremdelesMen jeg fikk så lite melk da jeg ble gravid igjen, tror kroppen min syns det var nok å lage en baby
![]()
Også såååå mett?En skive :/