Hehe ja han er herligMen så er jo Emil generelt artig da. Kan sitte for meg selv å le![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja han er herligMen så er jo Emil generelt artig da. Kan sitte for meg selv å le![]()
Åh hahaha helt fjern jegSom jeg prøvde legge ut bilde av vel![]()
Lina hadde tannverk og skulle trekke tann blant annetÅåja, fikk ikke med oss det vi. Elsker Emil♥ hva slags var det i dag?
hehe..bare littÅh hahaha helt fjern jeg![]()
Til der jeg er født å oppvokstHvis du skulle flyttet hvor ville du h flyttet da?
Mannen ble opptatt, og jeg gadd ikke venteÅ hvor er mannen? Hva spiste du da?
Oste skive med salami![]()
å så fant jeg isvannet mitt
![]()
Hehe nei jeg hadde heller ikke giddet å vente hver gang daMannen ble opptatt, og jeg gadd ikke venteFor han er sp ofte opptatt, og da orker jeg ikke la maten bli kald hver gang. og femåringen kom plutselig å så han var mett for han hadde spist spaghetti når han var inne hos naboen
![]()
Til hjemplassen min 130 mil herfra!! ♥Hvis du skulle flyttet hvor ville du h flyttet da?
Hva med deg, forresten?Hvis du skulle flyttet hvor ville du h flyttet da?
ja får skylde på den nå...så kan vi skylde på ammetåka lenge etterpåHahahagravid tåke
![]()
ahhTil der jeg er født å oppvokst![]()
på en liten øy
![]()
utenfor her
Eller altså ikke så liten da![]()
Hvis du skulle flyttet hvor ville du h flyttet da?
ja får skylde på den nå...så kan vi skylde på ammetåka lenge etterpå![]()
okei, heheTil hjemplassen min 130 mil herfra!! ♥
ja ikke santDet er så greit å ha noe å skylde på![]()
Åååh så koselig <3I dag var vi ute leeenge etter jeg hadde henta de på sfo/bhg. Er så fint å ha hageHuske, hoppe på trampolina, plukke bær
![]()