Pussig. Var noe hårbånd en bekjent har laget til Sølvi.Nope![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pussig. Var noe hårbånd en bekjent har laget til Sølvi.Nope![]()
Flink du og da!Neida ikke så mye men vasket og ordnet litt klær, lagt bort litt og merket en del tøykjekt med alt som er gjort
![]()
hehe. emil i lønnebergetLina?
Ok! Mannen her leser mye krim, men jeg sliter sliter spnn med konsentrasjonen så bruker så innmari lang tid på å få ferdig ei bok. Sp leser ikke så veldig mye egentligEn krim bokbak lukkede dører
det er den 3 i en serie
![]()
Neida, regna jo egentlig med detTar ingen risiko jeg med prinsessa i magen så ingen fare![]()
Hadde det vært det minste tvil om jeg kunne tilbake på jobb elr ikke ville jeg reist hjem![]()
Min var første graviditet, nå er han temmelig rolig![]()
Den er jo så stiligåh kultkanskje se den en dag hehe.. nå blei det csi
Hvor? :/Pussig. Var noe hårbånd en bekjent har laget til Sølvi.
Det gjør jeg å om ikke boken virkelig fenger megOk! Mannen her leser mye krim, men jeg sliter sliter spnn med konsentrasjonen så bruker så innmari lang tid på å få ferdig ei bok. Sp leser ikke så veldig mye egentlig
Ååja, fikk ikke med oss det vi. Elsker Emil♥ hva slags var det i dag?hehe. emil i lønnebergetDt var på barnetv i sted.
Den der Lina hadde vond tannÅåja, fikk ikke med oss det vi. Elsker Emil♥ hva slags var det i dag?
Hehe, den er jo morsom da! "Ploff"Den der Lina hadde vond tann![]()
Hva blir det forno idag da?Endelig mat![]()
Sjokolade er farligBle mer sjokolade på meg :/ Tror jeg må slutte å kjøpe detMen har ikke fått vært i butikken i dag heller..
Men så er jo Emil generelt artig da. Kan sitte for meg selv å leHahaha ja den er så![]()
![]()
Hehe, ok. Er nå godt han passer påNeida, regna jo egentlig med det
Hehe, min er like ille denne gangen som med første!
Å hvor er mannen? Hva spiste du da?Hva blir det forno idag da?spiste middag alene idag jeg..
Som jeg prøvde legge ut bilde av velHvor? :/