Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er mye
Fikk det dekket jahehe tenk det da
hehe det er sykt å tenke på
![]()
Fikk mannen til å fikse - nok bare å prøve å holde katta I ro (han liker virkelig ikke å ligge på ryggen)Ohh deilig middag da![]()
Fikk du fjernet den??![]()
ja...kan være vanskelig...Fant en på guttungen i sommer..det var ikke gøyæææææsj ja flått er så ekkelt.. og jeg er så dårlig på å få de ut! hodet sitter gjerne igjen :/
Ja.. Det er vell 100 000 eller noe. Jeg husker ikkeflott. ellers er vel noe sånn svindyrt???
Fikk mannen til å fikse - nok bare å prøve å holde katta I ro (han liker virkelig ikke å ligge på ryggen)
Skal få now godt når kan kommer inn igjen ^-^
Ekle greier - sitter godt fast og ><Åå, flått er så vemmelig!!!
Er født og oppvokst 10 min fra Sandefjord på et sted som heter Stokke, når vi skulle te by'n var det Sandefjord det var snakk om. Jeg flytta hit først, så kom mamma og pappa 4 år etterFor nå har du fam. i Sandefjord?
jøye meg ja...Ja.. Det er vell 100 000 eller noe. Jeg husker ikkemen hvertfall dyrt
![]()
Er født og oppvokst 10 min fra Sandefjord på et sted som heter Stokke, når vi skulle te by'n var det Sandefjord det var snakk om. Jeg flytta hit først, så kom mamma og pappa 4 år ettermine to søstre bor i Andebu ca 15 min fra Sandefjord
så passer perfekt
![]()
Hvor i Halden var det du var oppvokst?ikke ille for all el. Fin by, spesielt om sommeren.
Men den er liksom så kjedelig likevel.
Og få fine områder der syns jeg...i forhold til evt. huskjøp der...men der er jeg vanskelig da.![]()
Eneste er der jeg er oppvokst evt...der er fint![]()
Fikk beskjed av veterinæren at det ikke var et problem - det viktigste var å få nappet dem ut så snart man la merke til dem. Og så helst rense såret; hodet ville falle ut av seg selv sa hunæææææsj ja flått er så ekkelt.. og jeg er så dårlig på å få de ut! hodet sitter gjerne igjen :/
![]()
Lillegutt har testa eplene i dagLitt sure, men gode likevel!
![]()
Søtingen![]()
![]()
Høyde, tør ikke gå i stige og slikt. Redd for trange mørke rom, liker ikke det jeg kaller langbein, et insekt. Går helst ikke ute i mørket.Jeg er nyskjerrig i kveld. Er dere redd for noe?
Tenker ikke på helt logiske ting som å miste noen man er glad i...men mer andre evt. frykter.
Hvor i Halden var det du var oppvokst?
Syns det er mange koselige områder her jeg daMen skjønner hva du mener. Jeg syns det er lite her da.. Man må liksom ut av byen npr man skal gjøre no. Og såå mye butikker jeg savner som de hadde der jeg bodde før
Men har noedby da, men Syns det er dumt å måtte dra ut dit hele tida og for alt mulig
Åååh søtnosen <3![]()
![]()
Jeg er også skeptisk til å gå ut i mørket...Høyde, tør ikke gå i stige og slikt. Redd for trange mørke rom, liker ikke det jeg kaller langbein, et insekt. Går helst ikke ute i mørket.
Åå, der er det jo kjempe koselig!!Nordby og nært svenskegrensen er jo et pluss.
Nybo er jeg oppvokst på en gård![]()