Nei .. Haha men må le å.. husarrest resten av livet i følge han selvNei, det skake værra lett![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei .. Haha men må le å.. husarrest resten av livet i følge han selvNei, det skake værra lett![]()
Hvor lenge varer det tro?Jeg også![]()
![]()
Hvor lenge varer det tro?![]()
Ah du herlige raseri anfall .. Kjekt med ADHD. Å bli sendt på rommet i 1 time å måtte legge seg en time før tiden er jo krise...
Hahaha ja jeg åAntagelig omtrent til ungene er i sengda får jeg alltid lyst på noe godt
![]()
Han var med på en lek med pinner som gikk litt over styr. Endte med at han slo søsteren.Uff! Hvorfor ble han så sint da?
Huff kjedelig når sånn skjer.Han var med på en lek med pinner som gikk litt over styr. Endte med at han slo søsteren.
Det er ikke greit.
Så han ble sendt på rommet kl 6.. Å må pusse tenner å å seng kl 7.
Ja det er kjedelig men det må å til. De han har nå er ikke noe i forhold til de han hadde før . Mere gråt å surmuling fra rommet å noen skrik innimellomHuff kjedelig når sånn skjer.
Her har bonussønn adhd og asperger.
Ok. skjøner. Godt det r bedre da. Han har bare adhd?Ja det er kjedelig men det må å til. De han har nå er ikke noe i forhold til de han hadde før . Mere gråt å surmuling fra rommet å noen skrik innimellom![]()
Takk takkDen ble kjempe fin![]()
så flink du er
![]()
JaOk. skjøner. Godt det r bedre da. Han har bare adhd?
Ja okJanå har vi flyttet litt lenger ut da, så vi får se om vi tar turen
![]()
Kunne formulert meg bedre der ser jeg. Bare adhd. Varierer jo veldig...men du skjønte hva jeg mente
Ok! Tror jeg må starte med kalenderen snart jeg ogEn magisk vaskeduk, klistemerker med bil og hund, plastelina og en liten pakke lego
Ps. svarte på pm![]()
Jeeez har du laget dette?!
Får du katalog derfra?? Aldri fått!Bah jeg fikk ikke IKEA katalogen men jeg fikk h&mTihi gøy å se i den å
![]()