Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du kjøpt til kalenderen?Har fått handlet inn til resten av pynt av kaken til i morgen, en gave, litt garn + div annet...
begynt på kalenderen til guttungen.
Hva har du kjøpt til kalenderen?
Jeg pynter myeBlir jo en ekstra koselig jul i år dapynter du mye?
Haha jaNei kanskje vi tar for stor plass![]()
Hehe ikke jeg hellerPynter med rødt med en gang jeg! Er ikke så flink til å pynte med lilla først og så bytte til rødt![]()
Ja de er nok bare 20 cm, Å de kommer i alle størrelser så vit jeg vetsettpinner kommer de kun i 20cm...?? også 3,5mm og 4mm osv...??
Ok, kjekt det da. Drar dere til varehuset på Furuset?
okei. nei. ble plutselig i tvil om jeg hadde kjøpt rett bare, men da er alt i orden. heheJa de er nok bare 20 cm, Å de kommer i alle størrelser så vit jeg vethadde de vært lengre enn 20 cm tror jeg det hadde vært vanskelig å strikke med dem
![]()
haha...jaja..kan skje den besteDa har vi fått skiftet oljefilter og olje på bilen, samt handlet inn for uken(ish).
Gikk dessverre i Grandiosa-fellen for middagen i dag..So much for being healthy ^-^
Hehe men det er da ikke så ille en gang i blandt daDa har vi fått skiftet oljefilter og olje på bilen, samt handlet inn for uken(ish).
Gikk dessverre i Grandiosa-fellen for middagen i dag..So much for being healthy ^-^
Nei det er hellig, så det blir ikke hentet frem før 23 des og pyntet daJuletreet også?![]()
Nei, det skake værra lettAh du herlige raseri anfall .. Kjekt med ADHD. Å bli sendt på rommet i 1 time å måtte legge seg en time før tiden er jo krise...