Smakte himmelsk ^-^ snille naboen som har vannetÅååh namme![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Smakte himmelsk ^-^ snille naboen som har vannetÅååh namme![]()
![]()
Hahaha ja det gjør man virkeligNei, det er ikke rartHaha. Her om dagen ble jeg anpusten bare av å reise meg opp liksom! Da føler man seg virkelig på topp! Hehe
![]()
Jeg tøyer hele kroppen et par ganger i uka jeg, men ikke no mer.. Men føler jeg skulle funnet et eller annet å bruke kroppen på!
Det er kammen snill nabo jaSmakte himmelsk ^-^ snille naboen som har vannet![]()
Ja, vært heldige med de vi har - nå gjør vi det samme når de er borte og ^-^Det er kammen snill nabo ja![]()
![]()
Det er veldig fint med slike naboer jaJa, vært heldige med de vi har - nå gjør vi det samme når de er borte og ^-^
Men tomatene er evig grønne.. trenger sol og sommer, så usikkert hvordan dette vil gå :/
Åh så hyggeligDet er veldig fint med slike naboer jaen av båre kommer innom med baby klær i kveld
![]()
Uff jade må nok ja det
![]()
Ja det er detÅh så hyggeligherlig med arvede klær da ^-^
Ja gikk roligere for seg I dagNy oppdateringhaha der stanset den på 2199
![]()
så jeg når hvertfall 2000 i dag
![]()
Ja det har det jammen gjortJa gikk roligere for seg I dag![]()
Men det er vel egentlig ikke så rart heller - retur til normalen og hverdagenJa det har det jammen gjort![]()
Det er helt santMen det er vel egentlig ikke så rart heller - retur til normalen og hverdagen![]()
Er hjemme denne uken - men har på følelsen at det likevel blir litt mer styr her ^-^ og litt mer tid med mannen før ferien er overDet er helt santikke for meg da
jeg er hjemme uansett
![]()
Jo men det er godt å få litt tid sammen da <3Er hjemme denne uken - men har på følelsen at det likevel blir litt mer styr her ^-^ og litt mer tid med mannen før ferien er over![]()
Hvordan gikk det å sykle forresten - var magen i veien?Hjalp litt med sykkel da![]()
Det har jeg også gjort!Herlighet nå er jeg utslittgodt å få planta rumpa i en stol ute på terrassen
![]()
Så bra at det funka med sykkelen!Hjalp litt med sykkel da![]()
Hehe, det er jo et godt tegn det da!Storebror ville egentlig ikke hjem, hadde det så gøy med å spille fotball![]()