Ja de har detJahar dine hatt en fin dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de har detJahar dine hatt en fin dag?
Hahahaha helt enig!! Elsker Kiwi her for de har det godt å kaldtstorkoser meg på handel det fortiden
haha å jobber jo egentlig å der så akkurat det er drit med å være sykemeldt. Jeg får ikke bli nedkjølt
![]()
Æsj det er kjedelighåper det går over
![]()
Takk for detÅg uff det er ikke noe godt![]()
drikk masse å spis godt å slapp av
![]()
Kjenner til denTenkte jeg skulle være så lur å stikke innom på senteret og ta med et par ting jeg har titta på på nett. Men blir så utrooooolig varm av å gå i butikker!! Herlighet! Tror det er en gravid-greieføles som alle butikker har skrudd opp varmen 20 grader
og typisk hadde de ingen av tingene jeg skulle ha heller
nei fremover blir det netthandel på meg
![]()
Jeg åhater å vente på at poteter skal bli ferdige! Det tar så sykt lang tid
![]()
Kikka i den, å fant ut at jeg gledet meg til de skal komme med jule kolleksjon sinFikk ny IKEA katalog i posten idagSå mye fint
![]()
Så bra![]()
![]()
Nei å gå på asfalt er dødsvonder bare det bort til skolen her å. Så jeg kjører
![]()
Det er egentlig ikke så langt å gåså jeg gleder meg til jeg kan gjøre det heller
nå har jeg ikke sjangs
![]()
Ja de har det jammen! Tror ikke de vill ha oss gravide derHaha ja! Klesbutikker er ekstreme nå føler jegde har sånne lamper som bare steker på meg og svetten siler
hehehe...
Nei skjønner den, du får knaske isbiter![]()
Åååh håper den har kommet hit åFikk ny IKEA katalog i posten idagSå mye fint
![]()
Ja ikke sant! Åh, får så lyst å fornye både det ene og det andre rommet når jeg ser i snne kataloger. Men er egentlig ikke veldig flink med interiør, så blir jo aldri så fint som på bildet uansett: DKikka i den, å fant ut at jeg gledet meg til de skal komme med jule kolleksjon sin![]()
Den kom her og - farligFikk ny IKEA katalog i posten idagSå mye fint
![]()
Hahaha jaVet!! Jeg kutter alltid potetene opp i mindre biter for jeg greier ikke vente![]()
Åååh ja den må du få degHar ikke lappen :/ :/ MÅ få ordnet det! Helt idiotisk å ikke ha det nå kjenner jeg! Hadde vært så mye enklere! Bilen står jo her![]()
Er ikke flink eller interessert i interiør jeg da. Kjenner bare at jeg gleder meg til jul kommer i butikkeneJa ikke sant! Åh, får så lyst å fornye både det ene og det andre rommet når jeg ser i snne kataloger. Men er egentlig ikke veldig flink med interiør, så blir jo aldri så fint som på bildet uansett: D
Veldig farlig! Man får lyst å ta turen og svi av noen tusen, for å si det sånn!Den kom her og - farlig
Elsker ikea ^-^
Blir jo en ekstra koselig jul i år daEr ikke flink eller interessert i interiør jeg da. Kjenner bare at jeg gleder meg til jul kommer i butikkene![]()
Har ikke mye pynt, men skifter farge på tingBlir jo en ekstra koselig jul i år dapynter du mye?