Skravletråd

Hahahaha helt enig!! Elsker Kiwi her for de har det godt å kaldt :D storkoser meg på handel det fortiden :p haha å jobber jo egentlig å der så akkurat det er drit med å være sykemeldt. Jeg får ikke bli nedkjølt :p

Haha ja! Klesbutikker er ekstreme nå føler jeg :o de har sånne lamper som bare steker på meg og svetten siler :o hehehe...

Nei skjønner den, du får knaske isbiter :P

Tenkte jeg skulle være så lur å stikke innom på senteret og ta med et par ting jeg har titta på på nett. Men blir så utrooooolig varm av å gå i butikker!! Herlighet! Tror det er en gravid-greie :P føles som alle butikker har skrudd opp varmen 20 grader :o og typisk hadde de ingen av tingene jeg skulle ha heller :P nei fremover blir det netthandel på meg :P
Kjenner til den :) samtidig synes jeg det er godt å komme seg ut litt å, alene :)

Så bra :D :D
Nei å gå på asfalt er dødsvond :o er bare det bort til skolen her å. Så jeg kjører :o
Det er egentlig ikke så langt å gå :p så jeg gleder meg til jeg kan gjøre det heller :D nå har jeg ikke sjangs :o

Har ikke lappen :/ :/ MÅ få ordnet det! Helt idiotisk å ikke ha det nå kjenner jeg! Hadde vært så mye enklere! Bilen står jo her :o

Haha ja! Klesbutikker er ekstreme nå føler jeg :o de har sånne lamper som bare steker på meg og svetten siler :o hehehe...

Nei skjønner den, du får knaske isbiter :P
Ja de har det jammen! Tror ikke de vill ha oss gravide der :p

Haha ja :p jeg har en imsdal vannflaske i fryseren som jeg skal kose meg med i kveld :p hehe

Kikka i den, å fant ut at jeg gledet meg til de skal komme med jule kolleksjon sin :p
Ja ikke sant! Åh, får så lyst å fornye både det ene og det andre rommet når jeg ser i snne kataloger. Men er egentlig ikke veldig flink med interiør, så blir jo aldri så fint som på bildet uansett: D

Ja ikke sant! Åh, får så lyst å fornye både det ene og det andre rommet når jeg ser i snne kataloger. Men er egentlig ikke veldig flink med interiør, så blir jo aldri så fint som på bildet uansett: D
Er ikke flink eller interessert i interiør jeg da. Kjenner bare at jeg gleder meg til jul kommer i butikkene:)

Back
Topp