Skravletråd

Fått på en maskin med klær :D blir nok noen vask i dag og :P Stativet er fullt så jeg må legge på plass også. Kjedeliiiiiiig
Vet det også blir en del vask her I dag - men drøyer med å sette på da tror mannen skrudde av vannet og jeg ikke rekker helt inn til der kranen er ><

Hvor kan jeg få kjøpt en litt stor nål som jeg kan bruke til å feste tråder i et teppe jeg har hekla? Har sjekka på sparkjøp og europeiske, men de har ikke:(

hehe nei det skjønner jeg :p

Hehe...må lage meg noen flere ostesmørbrød før jeg kjører ut ja...

Men enda et spm...garn...om jeg finner på nille...hvor mange må jeg kjøpe da...strikker 2 tråder...hvis jeg tar ensfarga...holder det med 3 nøster da?

også er jeg trøtt :P Kunne jo sovet lenge i dag, men måtte liksom opp å kose litt på gutta mine før de skulle av sted :D
Hehe er viktig med litt kos :) kunne å ha sovet Lenger i dag men stod opp før ungene likevel :o
:p hadde bare vert en halv time da :p litt deilig å sløve å :)

Hehe...må lage meg noen flere ostesmørbrød før jeg kjører ut ja...

Men enda et spm...garn...om jeg finner på nille...hvor mange må jeg kjøpe da...strikker 2 tråder...hvis jeg tar ensfarga...holder det med 3 nøster da?

Ja det står 150 g på minste str, pleier være 50g på ett nøste :) Men da når du kommer på siste nøstet må du bruke begge endene av garnet på en gang :)

Ser ut som jeg må vaske de andre gardinene også. Nå er den jeg vaska mye hvitere enn de andre :P Hadde ikke lagt merke til at de var skitne :P

Ser ut som jeg må vaske de andre gardinene også. Nå er den jeg vaska mye hvitere enn de andre :P Hadde ikke lagt merke til at de var skitne :P
Haha - da var det kanskje ikke så dumt med en kaffe-incident likevel?

Back
Topp